sprängd kolv, behöver hjälp!

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
oh shit.

moppefuckokillen sjunker närmare och närmare botten i mina ögon...


Betala för saker du har fått för fan.



och himmel. ta alltid förskottsbetalning.

aha.. är det synd om den grabben? :pannkyss

skulle gjärna gjort det men då skulle jag blivit blåst :näsblod

jag föreslog förskott eller postorder... :tummenupp ¨

Nu skiter vi i det för femtielfte gången!!! jag ville ha hjälp och inte massa åsikter och anklagelser! :gnissla
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
aha.. är det synd om den grabben? :pannkyss

skulle gjärna gjort det men då skulle jag blivit blåst :näsblod

jag föreslog förskott eller postorder... :tummenupp ¨

Nu skiter vi i det för femtielfte gången!!! jag ville ha hjälp och inte massa åsikter och anklagelser! :gnissla



om du inte förstog det så kan jag tala om för dej att det var dig jag syftade på med moppefuckokillen.

du dissar ju killen totalt. lägger upp dom dummaste argumenten jag hört i hela mitt liv.

och så vågar du inte stå för vad du gjort i telefon heller....


man blir förbannad:mad:
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
om du inte förstog det så kan jag tala om för dej att det var dig jag syftade på med moppefuckokillen.

du dissar ju killen totalt. lägger upp dom dummaste argumenten jag hört i hela mitt liv.

och så vågar du inte stå för vad du gjort i telefon heller....


man blir förbannad:mad:

lägg nert! jo jag fattat jag drev lite bara me dig! du är lika mycket moppefucko du! :pannkyss släpp diskutionen eller gör en ny tråd som vi kan snacka skit på. Sen har inte du ett piss me det å göra så lägg dig inte i! :arsele :tummenupp

bra! då återgår vi till trådens syfte och alla andra som inte vill det kan väl göra en ny tråd :)
 

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Värnamo
Hoj
-02 Yamaha R6
Jävla klåpare som inte betalar för sig! Dålig stil äre, jävligt dålig stil.:finger
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Jävla klåpare som inte betalar för sig! Dålig stil äre, jävligt dålig stil.:finger

SKAFFA EN EGEN TRÅD OM DU VILL KOMMA MED DIT JÄVLA TJAFS! :fatta!

Finns det någon som kan det här på mogen nivå och gå tillbaka till ämnet??? GÖR DET! :gnissla detta är något jag och himmel sköter i mellan oss! :arsele :arsele :arsele
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Vem av är det som har kryddat det hela:arsele det jag nämnde var ett kanske eftersom att det kommer inte gå att laga kåpan förmodligen. Ja jag har inte pratat med dig under en längre tid. jag har ägnat mycket tid på jobb, vart och rest 3 veckor, datorn crasha och min msn blev hackad av en polare som tyckte de skulle va kul att ränsa allt. sen efter det så har jag inte pratat me dig och iggat dig för att du tar det så förbannat hårt av att jag var missnöjd med skicket och att du bombar alla trådar.

Vill du bomba mer så får du ta de i min epost eller pma för att jag vill kunna andvända den här tråden för sitt syfte! Inget mer snack kring detta och tillbaka till ämnet! :huvet

Vadå "kanske eftersom att det kommer inte gå att laga kåpan förmodligen."? Lägg upp bild så man får se ifall det går att laga eller ej.
 

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Göteborg (Mölndal)
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
fan va dålig stil.. han har ju litat på dej genom att skicka varan innan du betalat o sen så skiter du i att betala? och om du nu inte var nöjd med varan så kommer ni överens om att du ska skicka tillbaka den, inte att du behåller den och sen inte skickar några pengar..
du va ju go i hövet..
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
fan va dålig stil.. han har ju litat på dej genom att skicka varan innan du betalat o sen så skiter du i att betala? och om du nu inte var nöjd med varan så kommer ni överens om att du ska skicka tillbaka den, inte att du behåller den och sen inte skickar några pengar..
du va ju go i hövet..

gott är. så ska dom tass:yoparty
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
fan va dålig stil.. han har ju litat på dej genom att skicka varan innan du betalat o sen så skiter du i att betala? och om du nu inte var nöjd med varan så kommer ni överens om att du ska skicka tillbaka den, inte att du behåller den och sen inte skickar några pengar..
du va ju go i hövet..

Har väl tänkt att skicka tillbaka eftersom han inte är nöjd med mitt utlåtande :gnissla

Självklart att jag är emo! skär mig hela tiden :tummenupp nja inte precis...
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Himmel..

pröjar han inte... åk o hälsa på.. det burkar fungera..

är det något man hatar så är det folk som INTE pröjsar för sig..

stå på dig himmel.. tror dom flesta är på Din sida!

mvh r
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Himmel..

pröjar han inte... åk o hälsa på.. det burkar fungera..

är det något man hatar så är det folk som INTE pröjsar för sig..

stå på dig himmel.. tror dom flesta är på Din sida!

mvh r

Vi reder just ut det på egen hand för tillfället så du och alla andra kan sluta lägga er i det! Och om han kommer hit så får han antingen kåpan eller ett vetigt pris i näven!

Vadå lägga upp bild? vad har ni med saken att göra??? skadan har aldrig hänt? vafan jag har redan kollat upp med firma och med min bror som jobbar med plåtslager, lackering och plastlagning och han vill knappast jobba med att laga eftersom det inte kommer funka eftersom skadan är för stor!

JAG VILL ATT ALLA SOM INTE HAR MED DETTA ATT GÖRA SLUTAR SKRIVA OM DET OCH`GÅR TILLBAKA TILL SYFTET MED TRÅDEN!
Inget mer offtopic på denna tråd!
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
happ nu har jag köpt ny kolv, cylle, ringar, packningar och nållager... kolven är på än så länge. är det något jag borde tänka på eller ha nytta av att veta innan jag sätter på packningarna och cyllen??? angående inkörning: borde jag körra lite fetare typ blanda 2,25-2,5??? hur pass mycket bör jag varva och hur långt kräver en bra inkörning??? frågor jag gjärna vill ha vetiga svar på :tummenupp
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
jag har en nsr cylinder som suttit på en från 90 har gått ca 50mil innan hojen blev skrot
 

Solid snake

Guest
happ nu har jag köpt ny kolv, cylle, ringar, packningar och nållager... kolven är på än så länge. är det något jag borde tänka på eller ha nytta av att veta innan jag sätter på packningarna och cyllen??? angående inkörning: borde jag körra lite fetare typ blanda 2,25-2,5??? hur pass mycket bör jag varva och hur långt kräver en bra inkörning??? frågor jag gjärna vill ha vetiga svar på :tummenupp
Har du betalat för allt det där då?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top