MaXiZZ skrev:haha, njae jag tror jag skippar det för tillfället.. men nu vet jag iaf hur den ska sitta! tackar o bockar![]()
jaha, otacksam nu också? jepp lungt.
jag har kört med dig va?
MaXiZZ skrev:haha, njae jag tror jag skippar det för tillfället.. men nu vet jag iaf hur den ska sitta! tackar o bockar![]()
DJM skrev:jaha, otacksam nu också? jepp lungt.
jag har kört med dig va?
MaXiZZ skrev:joo jag tror det.. jag åkte med några till kungträdgården.. o sen runt lite efter..men mitt rör var ju sprucket då så jag drog hem medans ni ba brassade på.. är föresten ute efter ett nytt om nån annan har o sälja.. shoik har ett..får se om han nu säljer =)
MaXiZZ skrev:vi kan säkert åka mer i sommar =).. vi har precis införskaffat oss ett landställe i upplandsskogarna.. så jag kommer väl åka där när man har tråkigt![]()
DJM skrev:jepp, så var det ja, ajusste du drog när vi var på väg till drottningholm/bromma. Ah ok, var sprack det? mitt sprack i svetsen efter jag bytte kolv, men en kompis svetsade det så det är som nytt.
MaXiZZ skrev:avgassystemet är ju pressat, och undertill hade det spruckit typ 20cm så vi fick svetsta det..sen fungerade det ett tag.. men nu ere skit igen.. så nu pallar jag inte fixa de.. så jag vill ha ett nytt..om jag inte hitta får jag väll tjata till mig ett effektus
ska kolla föresten vart huset ligger.
DJM skrev:ah okej, för mitt sprack där uppe där det går upp. A där det är pressat.
Aha där, där utanför brukar man åka. Jag bor ungefär där det står fresta. Då är det nära och bra ju![]()
MaXiZZ skrev:åhå.. Sen om jag får problem där så rullar jag in sen o meckar lite hos dig dårå, Perfekt!
![]()
sismo skrev:Trådlyft.
Sprängskissen det länkas till tidigare i tråden är för årsmodell 95-98. Vad är skillnaden mot min motor, om det ens är är ngn?
sismo skrev:Länken är till en Rotax 122. Och ja, jag har en 122. Och nej, det är inte cylindern som skiljer, drivpaketet sitter på andra siadan plus en massa annat.
sismo skrev:Frågan är om sprängskissen i länken är applicerbar på min motor, då min är fem år yngre, din oförskämda och ignoranta grobian.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |