Dan_the_man
Reno Raines
Idag tog jag mig årets första tur.. Jäkligt skönt.. solen sken i början.. När jag kom hem var jag stelfrusen..
Jag skulle då ställa upp hojen på centalstödet... Och vips, jag lutade över den för mycket och hade ingen kraft att hålla den kvar..
Hur som haver..
Jag fick 2 st sprickor i samma kåpa... Jag tänkte försöka fixa dem på egen hand..
Vad tycker ni om att jag drar över lite glasfiberduk med epoxy på baksidan?? Borde det hålla?
Eventuellt spackla över sprickan med glasfiberspackel...
Hur låter detta tycker ni? Jag har aldrig gett mig på något sådant tidigare..
Var kan jag köpa touch up färg?
Jag tvivlar ju på att jag kommer hitta samma röda färg till min gamla hoj (cbr 1000f,-87)... Men så nära det går.... Lite vit färg behövs nog till spricka nr 2..
Kan sprickan sprida sig trots glasfibret?
Jag skulle då ställa upp hojen på centalstödet... Och vips, jag lutade över den för mycket och hade ingen kraft att hålla den kvar..
Hur som haver..
Jag fick 2 st sprickor i samma kåpa... Jag tänkte försöka fixa dem på egen hand..
Vad tycker ni om att jag drar över lite glasfiberduk med epoxy på baksidan?? Borde det hålla?
Eventuellt spackla över sprickan med glasfiberspackel...
Hur låter detta tycker ni? Jag har aldrig gett mig på något sådant tidigare..
Var kan jag köpa touch up färg?
Jag tvivlar ju på att jag kommer hitta samma röda färg till min gamla hoj (cbr 1000f,-87)... Men så nära det går.... Lite vit färg behövs nog till spricka nr 2..
Kan sprickan sprida sig trots glasfibret?