Spyor på balkongen.

Konflikt nu eller imorgon.

• Antal röstningar
    0

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Jag har uppenbarligen fått en ny granne som idag har kombinerad inflyttning/30 års kalas. De verkar äta och dricka gott, så gott att någon måste göra mer utrymme. Det enklaste när det behovet finns är ju att gå ut på balkongen och spy. Rent och bra, bara att häva ur sig utanför räcket. Men den jävla sörjan ligger ju på min balkong nu! :mad:

Ska jag gå upp med stora övertalaren eller ska jag vänta tills imorgon när festvärden förhoppningsvis är bakfull som ett djur? Går jag upp nu är det massa fulla människor, det är bara trevligt när man är full själv, väntar jag tills imorgon finns det risk att regnet har spolat bort alla spår av ostbågar, oliver, köttmassa mm.

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Ta en bild, skriv ut och lägg i hans brevlåda imorgon.

Om spyan finns kvar imorgon rekommenderar jag att du tvingar ut honom tidigt att städa upp det. :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag har uppenbarligen fått en ny granne som idag har kombinerad inflyttning/30 års kalas. De verkar äta och dricka gott, så gott att någon måste göra mer utrymme. Det enklaste när det behovet finns är ju att gå ut på balkongen och spy. Rent och bra, bara att häva ur sig utanför räcket. Men den jävla sörjan ligger ju på min balkong nu! :mad:

Ska jag gå upp med stora övertalaren eller ska jag vänta tills imorgon när festvärden förhoppningsvis är bakfull som ett djur? Går jag upp nu är det massa fulla människor, det är bara trevligt när man är full själv, väntar jag tills imorgon finns det risk att regnet har spolat bort alla spår av ostbågar, oliver, köttmassa mm.

Gå upp och ta honom i kulorna och vrid om, nu!

Alternativt att du plockar upp uppkastningarna i en burk, förvara dom på balkongen. Gå in till honom imorgon vid 7-snåret och häll innehållet i burken i hans ansikte samtidigt som du skriker något lämpligt i dennes öra.

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Skit i de där, imorgon har regnet tagit kräkan och du har ju inte en aning om vem som vomerat. Luta dig tillbaks och tänk positivt, det är vinter, det spöregnar/snöar och du ska säkerligen inte ut på balkongen fören i vår någon gång . :pannkyss

Thermal

Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Gå upp och ta honom i kulorna och vrid om, nu!

Alternativt att du plockar upp uppkastningarna i en burk, förvara dom på balkongen. Gå in till honom imorgon vid 7-snåret och häll innehållet i burken i hans ansikte samtidigt som du skriker något lämpligt i dennes öra.

Kräks är äcklit och vill nog röra det så lite som möjligt, har som princip att inte torka upp andras illamående.

Skit i de där, imorgon har regnet tagit kräkan och du har ju inte en aning om vem som vomerat. Luta dig tillbaks och tänk positivt, det är vinter, det spöregnar/snöar och du ska säkerligen inte ut på balkongen fören i vår någon gång . :pannkyss

Men spyor på min balkong är ju ett flagrant övergrepp på min personliga integritet, ska nån spy där är det ju jag. Den är besudlad för all framtid. :mad:

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ta det imorrn, ikväll är det tjigisjutton störiga andra där som bara skrattar åt dig när du ber dom städa din balkong.

Imorrn så kommer han som bor där att vilja vara vänlig mot sin nya granne och kommer givervis att städa upp och be om ursäkt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Men spyor på min balkong är ju ett flagrant övergrepp på min personliga integritet, ska nån spy där är det ju jag. Den är besudlad för all framtid. :mad:

Övergepp? Din integritet är ju för fan gruppvåldtagen. Upp med dig nu, imorgon är det för sent. Du kommer ändå inte kunna sova på grund av vreden.
Jag har varit med om grannar som spelar musik med fönstret öppet, jag trodde inte det kunde bli värre.

fy fan

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Gå upp imorgon, sätt fingrarna i halsen och spy i hans brevlåda. :näsblod

Tillåt mig korrigera, gå upp, drick en halv liter blodapelsin-juice och ät så mycket pyttipanna som du någonsin kan få i dig, sen spyr du i hans brevlåda.
(alternativ till juicen kan vara rödbetor, men då måste du dricka spadet också)

Låt det inte gå för lång tid emellan intagandet och brevlådan bara, det ska vara så identifierbart som möjligt.

Har du svårt att kräkas kan ½kg jordnötter vara bättre, dom löses inte upp förän i den sista decimetern av tarmen, så dom kan du spy upp flera timmar senare.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Har du svårt att kräkas kan ½kg jordnötter vara bättre, dom löses inte upp förän i den sista decimetern av tarmen, så dom kan du spy upp flera timmar senare.

Risken är ganska överhängande att jag nu får kunskap jag levt i snart 28 år utan och varit lycklig med det, men jag måste fråga:
Det man spyr ligger väl inte i tarmen?

Paradoxy

Guest
Risken är ganska överhängande att jag nu får kunskap jag levt i snart 28 år utan och varit lycklig med det, men jag måste fråga:

Jag tror att jag har läst på internet om att det kan hända. Om man typ är så jävla förstoppad så att skiten inte kommer ut ur röven. Men vanlig spya är inte tarminnehåll.

Det är iaf vad tror jag har läst, men det kanske var en otroligt äcklig mardröm :gnissla

DumbassDriver

Hårt arbetande i city
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Yamaha REXA

Hur gick det sen?
Är det en HR eller BrF?

Personligen skulle jag nog gått upp direkt om du inte såg att det
det var just din granne som hulkade. Om det var en gäst som gjorde det
känns det som det blir svårare att komma åt honom dagen efter...

Mrs. Laphroaig

Guest
Jag tror att jag har läst på internet om att det kan hända. Om man typ är så jävla förstoppad så att skiten inte kommer ut ur röven. Men vanlig spya är inte tarminnehåll.

Det är iaf vad tror jag har läst, men det kanske var en otroligt äcklig mardröm :gnissla

Japp, om man är så pass förstoppad att skiten inte kommer någonstans så måste den ju ut nån gång och det händer att man kräks skit, kallas fekal kräkning.
Vanlig spya är innehållet i magsäcken.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Hur gick det? Fick han och hans 38½ gäster torka upp det igår kväll eller gled du upp diskret framför hans dörr och brutalväkte han 06.27 med ord om Livets Ord och Jehovas?

Thermal

Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Hur gick det? Fick han och hans 38½ gäster torka upp det igår kväll eller gled du upp diskret framför hans dörr och brutalväkte han 06.27 med ord om Livets Ord och Jehovas?

Jag gick upp till nya bakfulla grannen och ringde på 07:30 och hälsade honom välkommen till huset. Frågade om råkade ha en mopp, ja sa han. Bra sa jag, då kan du ju komma ner och torka upp resterna av din fest. Och det gjorde han faktiskt, lika bra att sätta sig i respekt på en gång. Lite av en antiklimax faktiskt, gick alldeles för enkelt.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
2714018 Jag gick upp till nya bakfulla grannen och ringde på 07:30 och hälsade honom välkommen till huset. Frågade om råkade ha en mopp, ja sa han. Bra sa jag, då kan du ju komma ner och torka upp resterna av din fest. Och det gjorde han faktiskt, lika bra att sätta sig i respekt på en gång. Lite av en antiklimax faktiskt, gick alldeles för enkelt.
Det är sketbra, så ska en ny granne funka.
Bjöd du på fika efteråt?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag gick upp till nya bakfulla grannen och ringde på 07:30 och hälsade honom välkommen till huset. Frågade om råkade ha en mopp, ja sa han. Bra sa jag, då kan du ju komma ner och torka upp resterna av din fest. Och det gjorde han faktiskt, lika bra att sätta sig i respekt på en gång. Lite av en antiklimax faktiskt, gick alldeles för enkelt.

Är det för bra att vara sant så är det också det. :5sure

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750

Man kan faktiskt fekalkräkas.

*hittar konstogt nog ingen passande smiley*

.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024