Så jäkla värt de tusenlapparna och timmarna
Fick lite feeling idag och fixade en framskärm...tycker den ser lite mer färdig ut
View attachment 417189
Helt klart Värsta är väll att man får mersmak och köper fler och fler objekt/projekt och då drar kostnaderna iväg i all fall Mellan dig och mig kan jag ju säga att det står en XS400 och väntar på massage...men säg inget till nån för sambon vet inget än
Hur mår XJ:n då, redo för åksäsongen?
Tack Det är GoldenTyre GT200 120/90-16 ochGoldenTyre GT205 80/100-19 köpta på Dackonline.se
Har funkat bra hittills, kört strax över 100mil och de ser hyfsat runda ut än, blir ju inga större nedlägg på en sån här hoj Mest kört asfalt men funkar såklart bäst på grus.
Har lite grejer kvar bara så är den helt redo. Har iofs redan hunnit köra med den två gånger och inkl andra lånade hojar har det blivit ca 50mil hittills i mars.
Har ett annat projekt också som ska bli "the one" Cafe racer, denna som rullar nu var mer att göra det bästa av det man har. Men älskar verklige att köra den, lagom effekt och rolig på kurviga vägar
Men det andra projektet kommer ta 1-2 år. Köpt Benelli Mojave tank mm, älskar den tanken
Tackar för det, men hittar fan inte på dem ändå. Hopplös sida att söka på, eller så är det jag som blivit tekniskt handikappad helt plötsligt. Nåja, det löser sig nog.
View attachment 417800
Hittade ett lyktgaller som legat till sig nått år eller så som jag glömt bort... blev helt ok tycker jag Lite abstinens nu när tanken är iväglämnad på lack ( bestämde mig för att jag ville ha lite bra 2k lack som tål soppa på tanken) ... hoppas på montering innan Påsk och fint väder
Tanken blir svart och den målas svart... gillar inte att lämna bort grejer men fick en bra deal så jag slog till Har två röda döskallar med Yama-loggan i pannan som ska sitta på sidorna... tror jag
Vm i photoshop...
View attachment 417816
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS