rallyfisken
Eleganten i från vidderna.
Efter att ha rivit ner motorn och rengjort och inspekterat allt utan att hitta några skador gick jag på ramen och oljefiltret som sitter där. Det satt som berget men väl av konstaterade jag att där var en jäkla massa skit! Bara att rengör och försöka få oljetanken ren då. Hur gör jag detta bäst?
Har även varit i kontakt med en lackerare om blästring och lack av ramen och väntar på svar och pris.
Idag tog jag tag i att blästra svingen men vi har världens konstigaste blästerskåp i skolan, det passar ingen och suget är inte vad det borde. Tog och putsade på de blästrade ytorna och funderar faktiskt på att skippa lacken och köra på ren, "borstad" aluminium.
Jävlar va mycket det är som ska fixas...
Har även varit i kontakt med en lackerare om blästring och lack av ramen och väntar på svar och pris.
Idag tog jag tag i att blästra svingen men vi har världens konstigaste blästerskåp i skolan, det passar ingen och suget är inte vad det borde. Tog och putsade på de blästrade ytorna och funderar faktiskt på att skippa lacken och köra på ren, "borstad" aluminium.
Jävlar va mycket det är som ska fixas...