FunkyFreak
Våga vägra Facebook
Moahahahahaha du är en smygis på FB
Hehehe.... Klarar du bullergränsen tro?
Moahahahahaha du är en smygis på FB
Vi darrar... Ser att du bytt upp dig till nåt med mer "power"
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150197330742140&set=o.100534173333793&type=1&theater
Knappast!Moahahahahaha du är en smygis på FB
Det behöver man inte för att se den bilden. Ligger på Yamaha Centers Fäjsbooksida!Eller för dom som inte har den där boken
Bra -=P-son=-, vi får jaga fram några flaggisar ytterligare till dig.komigen pågan å töser
enda gruppen som inte är full på söndag är flaggisgruppen
De kommer blir jättemysigt !
Hör mig tjaja om förbindelseprov osv i radion
Kolla på tusse å vbk i sandfållan
Hoppas nu verkligen vädret håller i sig bara....
Det hoppas inte jag för er skull, har fan vräkt ner här så det rinner över i häng rännorna
Hade väl varit roligare med sol???
Det hoppas inte jag för er skull, har fan vräkt ner här så det rinner över i häng rännorna
Hade väl varit roligare med sol???
Regn är lika kul att köra i så......
Bring it on bara
Komplett R&G set till BMW klart. Lika så på Rettan, klart.
Svårt o bestämma mig vilken av dom jag tar till SRW...
Försökt ordna en vagn så man kunde käkat något gott... En kaffestuga åtminstonde.. men lite knepigt blir det väl då.
Hade varit intressant att få höra hur ni förbereder er inför en bandag.
Vad finnes där för möjligheter med hjälp av ssemse? kan man kränga däck på plats?
Nån som har bra tipps på nån fiffiga prisvärda tält, typ GP-tält eller nåt? Nån som har ett?
Hmmm... många frågor och undrar en massa så jag knappt kan sova..
Förberedelser inför en bandag. Så här gjorde jag innan hojen blev bankittad.Komplett R&G set till BMW klart. Lika så på Rettan, klart.
Svårt o bestämma mig vilken av dom jag tar till SRW...
Försökt ordna en vagn så man kunde käkat något gott... En kaffestuga åtminstonde.. men lite knepigt blir det väl då.
Hade varit intressant att få höra hur ni förbereder er inför en bandag.
Vad finnes där för möjligheter med hjälp av ssemse? kan man kränga däck på plats?
Nån som har bra tipps på nån fiffiga prisvärda tält, typ GP-tält eller nåt? Nån som har ett?
Hmmm... många frågor och undrar en massa så jag knappt kan sova..
Väntar på funkys matvagn.. Men ser inte vagnen eller funky..
Förberedelser inför en bandag. Så här gjorde jag innan hojen blev bankittad.
Ha en flaska med vatten med dig och drick hela tiden (du behöver inte släpa dit vattnet, det finns på plats). Nåt litet att äta är inte heller fel.
Ha stenkoll på hojen innan du kör ut, bromsbelägg, däck och kedja (rätt spänd och smord). Se till att inget klämmer och kärvar och att inget är löst.
Däcktrycksmätare är bra att ha, tryckluft finns på både SRW och Knudan. Ha koll på rekommenderat däcktryck.
Jag skruvade alltid av backspeglarna så ett litet verktygskit fanns också med i packningen.
Vid soliga dagar är det skönt med en kebba och solbrillor.
Om man skall snäppa upp allt ett steg så är det bil o släp som gäller. Då kan man kosta på sig att hyra ett täckt så slipper stå ute i regn. Vad gäller tält och en långsiktig bankarriär så skulle jag satsat på ett rejält pop-up tält typ detta:
På Sturup brukar det säljas lite grillad korv mm. Det verkar vara banägaren som har den biten.
Förberedelser?Tja lasta hojen o ha allllt med sig..typ. Själv e bäste dräng. Men alltid någon som har däckgrejorna med sig. Gå runt o fråga. Har du inte krängt något däck själv finns det nog t.o.m någon som kan göra det åt dig för en femting eller så.
GP-tält eller...Partytält funkar oxå bra. Finns lite finare sådana som är hopfällbara så sliper man bygga ihopa skitet på plats. Brukar väl kosta runt 6-800 kr. Eller en hästsläp man kan stå i om det faller blöta.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|