blacktriple
Har två Aprilior!
Bokade mig till körning på SRW kommande söndag. Finns 13 platser kvar i röd och 21 i vit grupp.
Någon mer?
Någon mer?
Den 4:e?? Ska ni inte ha kul den 3:e?Kul.. jag tänkte också köra... avvaktar bara en säkrare väderprognos. Men det ser lovande ut just nu![]()
Samma här!kan inte den 4 men kommer att köra den 11
Den 4:e?? Ska ni inte ha kul den 3:e?
Vi kör alcotester regelbundet....
Kul.. jag tänkte också köra... avvaktar bara en säkrare väderprognos. Men det ser lovande ut just nu![]()
Klart vi ska ha kul även den 3:e. Kan ju ha kul även med två öl innanför västen.
Säsongen är sakta men säkert på väg att ta slut.
Jej!![]()
Brukar du köra ner eller hyra släp? Själv hade jag föredragit släp men har ingen dragkrok![]()
Till knudan brukar jag släpa hojen. Till SRW har jag alla gånger kört. Dock är det sååå mycket skönare att släpa dit hojen. Skönt att komma i vanliga kläder, ha med verktyg och prylar och så.
Jag har bil med krok och tillgång till släp. Om jag kör med släp, ska du vara med på halva?
Gärna det![]()
Fast, i så fall får du sitta baksäte. Såvida du inte får plats i en bakåtvänd bilstol.![]()
Ha ha... det ordnar sig nog...
I annat fall kan vi ändå samköra ner.
Blårök. Med sommardoft.![]()
250:n då förmodar jag![]()
Precis. Provar en ny tvåtaktsolja.
Tvåtaktsolja är ju inte olja i ordets vanliga betydelse. Moderna tvåtaktsoljor är estrar eller dubberestrar. För den som kommer ihåg den organiska kemin från gymnasiet är ju en ester det som används som kemisk konstgjord smak eller lukttillsats.
Den tvåtaktsoljan jag nu använder luktar jordgubb. Sommardoft.![]()
1 plats kvar i röd, 17 kvar i vit.Så där ja.. Då va man bokad och klar6 platser kvar i röd grupp, 17 platser kvar i vit...
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj