SSemse, sturup söndag 4 juli.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Trevlig dag igår.

Varmt, svettigt och kokhett innanför skinnstället. Jag tror att jag drack 1,5 liter vatten per paus. Ja, och det var ju i alla fall inga problem med att man inte fick ordentlig värme i däcken... :rolleyes:

Tack för trevligt sällskap Peder. :tummenupp

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Trevlig dag igår.

Varmt, svettigt och kokhett innanför skinnstället. Jag tror att jag drack 1,5 liter vatten per paus. Ja, och det var ju i alla fall inga problem med att man inte fick ordentlig värme i däcken... :rolleyes:

Tack för trevligt sällskap Peder. :tummenupp

Tack själv :tummenupp

Nä... det blev faktiskt lite slirigt i slutet av passen. Och som det ser ut nu blir det ännu varmare nästa helg :gnissla

P.S Hoppas den där sista kraschen i vår grupp slutade väl? Har du hört något Maverick???

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tack själv :tummenupp

Nä... det blev faktiskt lite slirigt i slutet av passen. Och som det ser ut nu blir det ännu varmare nästa helg :gnissla

P.S Hoppas den där sista kraschen i vår grupp slutade väl? Har du hört något Maverick???

den äldre mannen som fick framhjulssläpp klara sig bra, hans hoj va helt förstörd men han mådde under omständigheter bra. Jinnarp har kommit hem från sjukan idag och är blåslagen men mår bra, läste jag på facebook ej pratat med han själv.

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
den äldre mannen som fick framhjulssläpp klara sig bra, hans hoj va helt förstörd men han mådde under omständigheter bra. Jinnarp har kommit hem från sjukan idag och är blåslagen men mår bra, läste jag på facebook ej pratat med han själv.

Skönt att höra :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hmm du är ÄLDRE än mig + jag ska ha min första sturup körning nu på söndag den 11/7

inget att bry sig om, gubben e bara avis att han inte vågar köra på bana. ska bli riktigt roligt att se er på söndag. KUL att fler hbgare vågar sig utanför ert eget territorium, bra jobbat Riddick. ;) :tummenupp

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
inget att bry sig om, gubben e bara avis att han inte vågar köra på bana. ska bli riktigt roligt att se er på söndag. KUL att fler hbgare vågar sig utanför ert eget territorium, bra jobbat Riddick. ;) :tummenupp

Åja.. nu ska ju inte jag ta åt mig hela äran. Men nog är det kul :)

Damma

Medlem
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Daytona 675

vi cs på Söndag.....
du får gärna baka några bullar till oss hbg:are vi blir 4 st :krama

My bad:rolleyes: visste bara att han var på nån bana... Skönt att höra att det inte var han då, Med den kroppsbyggnaden kan det aldrig sluta väl med marksyningar:D

Hmm visste inte att du kollade in min kropp :D är upptagen nu som du vet :krama

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
vi cs på Söndag.....
du får gärna baka några bullar till oss hbg:are vi blir 4 st :krama

Hmm visste inte att du kollade in min kropp :Dcccär upptagen nu som du vet :krama

vad skulle jag göra? hahahah vad är d för något?

tror inte du kommer vara sugen på bullar om d blir så varmt som riddick förutspår. kan bidra med en slang o vatten i så fall. :tummenupp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ap ap ap ap... jag är utanför Hbg ofta!

Nyheter
BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...