Mr K
I win, you loose!
jag e alltid på ... kör tills jag skiter ner mig ......Zmurfen skrev:Du o jag kör ju i samma grupp,vi kan ju ha race
Robz verkar ju inte sugen den fegisen
jag e alltid på ... kör tills jag skiter ner mig ......Zmurfen skrev:Du o jag kör ju i samma grupp,vi kan ju ha race
Så ska det låtaMr K skrev:jag e alltid på ... kör tills jag skiter ner mig ......
Du verkar ha missförstått mina inlägg... men jag tror dock du får behålla din hoj, tokgazzare där. 1,05 eller vad du kört rår jag inte påZmurfen skrev:Du o jag kör ju i samma grupp,vi kan ju ha race
Jag lägger mig bakom dig J! sen när alla dom andra hetsat ut sig i bollhavet kan man med lätthet surfa hem ett sånt här rejs på 1:17 - 1:20.Jimmyretta skrev:Jag ställer upp........ ligger iallafall först innan ni kör om mig
// J
Du har ju fel inställning ,det SKA gå heter det .Robz skrev:Du verkar ha missförstått mina inlägg... men jag tror dock du får behålla din hoj, tokgazzare där. 1,05 eller vad du kört rår jag inte på
Borde inte du börja banta? Det här går aldrig Zmurf.Zmurfen skrev:Du har ju fel inställning ,det SKA gå heter det .
Det e ju bara o hänga på nån som åker snabbare än dig
(103.95 kg)
Jooodå,har ju nytt ställ till runda magenMaverick_ou812 skrev:Borde inte du börja banta? Det här går aldrig Zmurf.
Visst fan, du har ju köpt ett nytt vitt hörde jag. Såg en bild på dig när jag tänker efter...Zmurfen skrev:Jooodå,har ju nytt ställ till runda magen
Där e faktiskt liiite svart på det ossåMaverick_ou812 skrev:Visst fan, du har ju köpt ett nytt vitt hörde jag. Såg en bild på dig när jag tänker efter...
Bra därjtds skrev:
Maverick_ou812 skrev:Tro fan det... ni kör ju i olika grupper.
Maverick_ou812 skrev:Jag lägger mig bakom dig J! sen när alla dom andra hetsat ut sig i bollhavet kan man med lätthet surfa hem ett sånt här rejs på 1:17 - 1:20.
Det är du och jag älskling som kör och spanar in varandras rumpor hela tiden .... Vi måste bromsa mindre ....Jimmyretta skrev:Yepp fast ska du hänga mig så får du åka fortare än så..... ner mot 1:12 för att hänga
// J
Mr K skrev:Det är du och jag älskling som kör och spanar in varandras rumpor hela tiden .... Vi måste bromsa mindre ....
Menade efter att du också tagit ett dopp i bollhavet... Jag ska vara riktigt riktigt nöjd om jag lyckas hänga med i ett varv men det ska FAN gå!Jimmyretta skrev:Yepp fast ska du hänga mig så får du åka fortare än så..... ner mot 1:12 för att hänga
// J
Maverick_ou812 skrev:Menade efter att du också tagit ett dopp i bollhavet... Jag ska vara riktigt riktigt nöjd om jag lyckas hänga med i ett varv men det ska FAN gå!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|