Silverryggen
S-BACK MOTARDS
- Gick med
- 15 Jun 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Silverryggen - Rapport saknas
Sorry!! Bor i Stockholm på veckorna och har inte hunnit ta bilder, fixas SNARAST..
Silverryggen - Rapport saknas
Sorry!! Bor i Stockholm på veckorna och har inte hunnit ta bilder, fixas SNARAST..
Lägesrapport:
Har inte hänt så mycket på hojfronten denna månad heller.
En förklaring kan vara att jag just köpt ett hus
Ska bli otroligt skönt med ett riktigt garage.....
Får tillträde till kåken 1:a maj och Yamahan måste vara klar innan dess, efter det kommer nog tiden att vara vääääldigt knapp
Grejorna som ska pulverlackas ska iväg i veckan är det tänkt, allt är förberett iaf...
Tank och plast skall slipas innan det kan lackas men det ska inte behöva ta lång tid. Är fortfarande lite hemlig med färgvalet.
Alla fästen, bultar och axlar skall iväg på förzinkning under veckan.
Mvh
Danne
Hur är ljusbilden på dubbellyktan du har på Fzr:en? Är sugen på en liknanade, men ibland vill man ju även åka på kvällen/natten också.
Har en enkel lykta i stil med den du har på café hojen nu och det lyset är ju kanon!
Nu gör du mig jävligt nyfiken, ias som gäller eller?
Kommer det komma någon prisutdelning eller träff under sommaren där man får se alla hojarna samtidigt ?
Det vore en dröm för att kunna ha det.Kommer det komma någon prisutdelning eller träff under sommaren där man får se alla hojarna samtidigt ?
Sverige är för avlångt för det hela. Vissa skulle få färdas närmare 80 mil enkel väg för att kunna ta sig dit.
Har dock hört att det ryktas om att det kommer att dyka upp några "träffar" runt om i Sverige där SSOTYA deltagare är mer än välkommna.
Jepp, jobbar som skytte-soldat inom IAS. Trivs kanon!
Ääääh! Det går väl att styra upp något i sommar där de som vill är med, allt till självkostnadspris.
Om vi ska ha det i Lidköping så ska vi se vad jag kan stå till tjänst med. Vad sägs om.
Lördag: Man ansluter någonstans i mina trakter, grillar lite korv eller något, tar en tur på bågarna (mycket fina vägar i krokarna...). Jag fixar något bra ställe där vi kan gå ut och käka och ha lite prisutdelning. Bomber sponsrar med lite kläder, prenumreation etc. som priser.
Söndag: Bänkning av bågar. Antingen om vi får hit Bomber Bänken eller så fixar jag bra deal med firma i närheten som har dynojetbänk.
Allt sker i så fall till självkostnadspris...
Någon som är intresserad? Det är ca 35 mil från stockholm och lika långt från helsingborg. Till götet är det 13 mil typ.
Antingen forskar jag i det eller så lägger vi ner planerna, vad tycker ni?
MVH
Johan
Ääääh! Det går väl att styra upp något i sommar där de som vill är med, allt till självkostnadspris.
Om vi ska ha det i Lidköping så ska vi se vad jag kan stå till tjänst med. Vad sägs om.
Lördag: Man ansluter någonstans i mina trakter, grillar lite korv eller något, tar en tur på bågarna (mycket fina vägar i krokarna...). Jag fixar något bra ställe där vi kan gå ut och käka och ha lite prisutdelning. Bomber sponsrar med lite kläder, prenumreation etc. som priser.
Söndag: Bänkning av bågar. Antingen om vi får hit Bomber Bänken eller så fixar jag bra deal med firma i närheten som har dynojetbänk.
Allt sker i så fall till självkostnadspris...
Någon som är intresserad? Det är ca 35 mil från stockholm och lika långt från helsingborg. Till götet är det 13 mil typ.
Antingen forskar jag i det eller så lägger vi ner planerna, vad tycker ni?
MVH
Johan
tzr snubben - Droppat av pga avsaknad av bilder i rapporten..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|