Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Swedish Streetfighter Of The Year Award 2007
Då är det dags att visa vad ni åstadkommit under vintern 2006/2007.
Det är i denna tråd ni skall lägga in bilder på erat bygge samt inkludera en beskrivning på vad som gjorts.
Exempel på hur en presentation kan se ut finner ni HÄR (Vinnare av SSOTYA2006)
----------------------
Regler som gäller:
-Presentationstråden kommer att vara öppen fram till och med den 10 juni. Har ni inte hunnit lägga upp bilder och text innan jag lägger upp omröstningen får ni inte vara med.
-I den här tråden skall byggena presenteras med bild och en text över vad som gjorts.
-Bilderna kan läggas in via sporthoj eller länkas in.
-Bilderna får vara max 6 st till antalet och max 1024x768 i storlek (lägger du in via SH så finns det en begränsning på hur stor bilden får vara i kB).
-Visa gärna hojen från olika vinklar. Tex. från höger, vänster, fram, bak, osv.
det är tillåtet med actionbilder, studiobilder, osv. Men kom ihåg att hojen i sig är det viktigaste.
-Lägg gärna ned lite tid på fotandet. Har ni inte tillgång till bra kamera så fråga runt lite här på SH. Det finns många bra hobbyfotografer här.
-Den 11 juni kommer jag att lägga upp en omröstning där alla får säga sitt.
-Omröstningen kommer att vara sluten och resultatet meddelas efter att omröstningen avslutats.
-Omröstningen kommer att hålla på från den 11 juni till och med den 30 juni.
-Vinnaren kommer att presenteras den 1 juli.
-Alla som är med och röstar kommer att delta i utlottningen av riktigt trevliga priser från Bomber Magazine.
-Skulle det bli jämt i omröstningen om förstaplatsen så kommer en extra slutomröstning ske mellan dessa för att kora en vinnare.
Håll denna tråd hyffsat ren från kallprat och skitsnack. Jag rensar ifall det behövs. Snacket kan ni ta i BYGGTRÅDEN
Då är det dags att visa vad ni åstadkommit under vintern 2006/2007.
Det är i denna tråd ni skall lägga in bilder på erat bygge samt inkludera en beskrivning på vad som gjorts.
Exempel på hur en presentation kan se ut finner ni HÄR (Vinnare av SSOTYA2006)
----------------------
Regler som gäller:
-Presentationstråden kommer att vara öppen fram till och med den 10 juni. Har ni inte hunnit lägga upp bilder och text innan jag lägger upp omröstningen får ni inte vara med.
-I den här tråden skall byggena presenteras med bild och en text över vad som gjorts.
-Bilderna kan läggas in via sporthoj eller länkas in.
-Bilderna får vara max 6 st till antalet och max 1024x768 i storlek (lägger du in via SH så finns det en begränsning på hur stor bilden får vara i kB).
-Visa gärna hojen från olika vinklar. Tex. från höger, vänster, fram, bak, osv.
det är tillåtet med actionbilder, studiobilder, osv. Men kom ihåg att hojen i sig är det viktigaste.
-Lägg gärna ned lite tid på fotandet. Har ni inte tillgång till bra kamera så fråga runt lite här på SH. Det finns många bra hobbyfotografer här.
-Den 11 juni kommer jag att lägga upp en omröstning där alla får säga sitt.
-Omröstningen kommer att vara sluten och resultatet meddelas efter att omröstningen avslutats.
-Omröstningen kommer att hålla på från den 11 juni till och med den 30 juni.
-Vinnaren kommer att presenteras den 1 juli.
-Alla som är med och röstar kommer att delta i utlottningen av riktigt trevliga priser från Bomber Magazine.
-Skulle det bli jämt i omröstningen om förstaplatsen så kommer en extra slutomröstning ske mellan dessa för att kora en vinnare.
Håll denna tråd hyffsat ren från kallprat och skitsnack. Jag rensar ifall det behövs. Snacket kan ni ta i BYGGTRÅDEN
Last edited: