STÖKA MC på Lelleträffen 2011

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Vaaaa ska du köra hoj på en mc-träff?

Ps, brukar vi inte vara aktiva på campingen menar du??? Haahaa. Ds

Jo vi brukar vara aktiva med att dricka oss fulla, stöka runt och göra jävelskap med varandra! Och det ska vi fortsätta med... Vi ska bara utöka lite!
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Då har vi fått en kombatant till den sista platsen i våran stuga! Mannen i fråga är Niklas Persson. Mc-kort och mc-köp på gång...
 
Last edited:

beartooth

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2009
Ort
Oskarshamn
Hoj
2003 Suzuki Gsxr 1000
Då har vi fått en kombatant till den sista platsen i våran stuga! Mannen i fråga är Niklas Persson. Mc-kort och mc-köp på gång...

Åfan Mr Persson tvdejting-kändisen, det va en högoddsare:tummenupp

Hur går det med beställningen av Stökakläder för oss som inte har det?
/Eric :yoparty
 

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Ort
O-hamn
Hoj
570FS -11
Då har vi fått en kombatant till den sista platsen i våran stuga! Mannen i fråga är Niklas Persson. Mc-kort och mc-köp på gång...

Stackarn... Få inviga Lelle hos er... :D

Någon som vill köpa en SXV motard btw? Bästa pris kompis...
 
Last edited:

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Åfan Mr Persson tvdejting-kändisen, det va en högoddsare:tummenupp

Hur går det med beställningen av Stökakläder för oss som inte har det?
/Eric :yoparty

Jag har lite mycket i huvudet just nu men det ska vi lösa framöver. Jag ska bara kolla upp priser och så...

Stackarn... Få inviga Lelle hos er... :D

Någon som vill köpa en SXV motard btw? Bästa pris kompis...


-07 eller? Pris? Mil? Skick? Han är inne på att börja på en yamaha xtx men det kanske vi kan ta ur honom... Han är på gång och ska köpa snart iaf!
 
Last edited:

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Ort
O-hamn
Hoj
570FS -11
-07 eller? Pris? Mil? Skick? Han är inne på att börja på en yamaha xtx men det kanske vi kan ta ur honom... Han är på gång och ska köpa snart iaf!

Ja det är -07, 450cc (mycket mer hållbar än 550).
Endast 118mil. Servad olja motor 10h, lådan 20h med Agip olja=inget biltema skit. Skicket är enl. mig helt ok, visst finns det repor i plasten men det är ju en motard...
Går bra, kör ifrån 1000cc :D
Div extra delar ingår, sadel, styre med fågelpinne, nummerplattor för tävling m.m....
Alla originaldelar finns kvar.
Framdrevet saknar en tand och bör bytas annars inga fel.
Pris 50.000:- prutat å klart.

Jag har i princip bara kittat den lite med crashpuckar, ombyggd bakdel, handelbars, luftfilter å varit på lelle med den, där av dom låga milen.

Jag måste sälja den å köpa nåt som tanten kan åka med på om det ska bli några mil för mig 2011... :)

http://www.blocket.se/kalmar/Aprilia_SXV_450_Endast_150mil_33592979.htm
 
Last edited:

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Ort
O-hamn
Hoj
570FS -11
Mange!

Vi har bytt ut en kille i vårat gäng. Johan Svendsby utgår och Magnus Karlsson tar platsen istället.

Så nu är det 5 motarder och en "vanlig" hoj hos oss... :D

Inte att förglömma dessa fina herrar (också i lägenhet)

Daniel Klemensson
Ronny Karlsson
Christian Alnefjord
Christoffer Olsson
Andreas Crans
Johan Rundsjö

Mange jag stöder dig till fullo INGA KVINNOR!! Oavsett hur fina/trevliga dom må vara. Om kvinnor hade varit syftet för årets skönaste happening så hade denna träff inte varit mitt mål.

Ni får väl konvertera till STÖKA istället för det där nushimurra eller vad ni hette?? :D
 
Last edited:

Buell fox

FINNS VILJAN FINNS VÄGEN.
Gick med
28 Feb 2010
Ort
oskarshamn
Hoj
bmw 1150 ROCKSTER
Kväll på lelle 07.....nogon som minns?
 

Bifogat

  • lelle v07 076.jpg
    lelle v07 076.jpg
    209.2 KB · Visningar: 92

Snoddas83

Stöka/Fika MC
Gick med
7 Mar 2007
Ort
Oskarshamn
Hoj
LC4 640sm
Ja, lite nya kläder kanske inte vore fel. Kan vi inte be T.K gå in och beställa lite kläder till AWD klubben så löser väl sig allting?
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Ja, lite nya kläder kanske inte vore fel. Kan vi inte be T.K gå in och beställa lite kläder till AWD klubben så löser väl sig allting?

Tänkte att vi kunde sprida runt och fråga vilka som behöver nya tröjor, så uppdaterar jag här i tråden om vad det finns för modeller och pris.
 

clem

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2010
Ort
Oskarshamn
Hoj
Aprilia Tuono -08
Mange!

Vi har bytt ut en kille i vårat gäng. Johan Svendsby utgår och Magnus Karlsson tar platsen istället.

Så nu är det 5 motarder och en "vanlig" hoj hos oss... :D



Ni får väl konvertera till STÖKA istället för det där nushimurra eller vad ni hette?? :D

Haha ja den konverteringen är redan slutförd. Dock så är ju några av dessa herrar inte boende i den formidabla staden O-hamn så vi får väl ansöka om dispans för dom :tungan.

Gällande kläder så har jag fixat ett antal linnen med tryck som går för självkostnadspris (ca 100 sek) om någon är intresserad.
 

beartooth

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2009
Ort
Oskarshamn
Hoj
2003 Suzuki Gsxr 1000
stöka-kläder

Haha ja den konverteringen är redan slutförd. Dock så är ju några av dessa herrar inte boende i den formidabla staden O-hamn så vi får väl ansöka om dispans för dom :tungan.

Gällande kläder så har jag fixat ett antal linnen med tryck som går för självkostnadspris (ca 100 sek) om någon är intresserad.



Har hört talas om dom där linnerna jag vill ha 2st Strl (L) tack!!:tummenupp

Häls /Lappen:cdevil
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Har hört talas om dom där linnerna jag vill ha 2st Strl (L) tack!!:tummenupp

Häls /Lappen:cdevil

Ta du strl M din lilla tarm!!!

Haha ja den konverteringen är redan slutförd. Dock så är ju några av dessa herrar inte boende i den formidabla staden O-hamn så vi får väl ansöka om dispans för dom :tungan.

Gällande kläder så har jag fixat ett antal linnen med tryck som går för självkostnadspris (ca 100 sek) om någon är intresserad.

Vad har du för storlekar på dina linnen? Är de lika stora i storlekarna som de andra tröjorna de säljer?
 
Last edited:

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Ort
O-hamn
Hoj
570FS -11
Hur går det med flaggorna? Ska vi ta det samtidigt som det andra vi ska trycka?
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Hur går det med flaggorna? Ska vi ta det samtidigt som det andra vi ska trycka?

Vem ska fixa flagga? Sist vi hörde om att trycka en stor skulle det bli snordyrt. Tror att jag gör en egen i storlek sänglakan... Tröjorna väntar vi nog med ett par veckor. Hart inte hört så många som vill ha...
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Jaha ni boys, om sex och en halv vecka sitter vi i solen och smuttar gudomliga drycker på denna härliga ö...
 

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Ort
O-hamn
Hoj
570FS -11
Vem ska fixa flagga? Sist vi hörde om att trycka en stor skulle det bli snordyrt. Tror att jag gör en egen i storlek sänglakan... Tröjorna väntar vi nog med ett par veckor. Hart inte hört så många som vill ha...

Helgosson hade flaggor på g men han sa att vi skulle ta det samtidigt som resten av trycken. 1x1m talade vi om men osäker på priset. Vi kan ju kolla upp och återkomma.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top