STÖKA MC på Lelleträffen 2011

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Tröjbeställning på gång. Senast fredagen 13/5 vill jag veta vad folk vill ha. Tshirt 95 kr och collegetröja 155 kr. Tänk på att de är ganska stora i storlekarna.

Helgosson hade flaggor på g men han sa att vi skulle ta det samtidigt som resten av trycken. 1x1m talade vi om men osäker på priset. Vi kan ju kolla upp och återkomma.
Tror han sa att för en flagga på 1x1,5 m blev det 750 kr. Så jag fixar nog en egen av modell lakan...

Last edited:

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Vet inte än hur vi löser det med stereo? Jag har förstärkare men inga högtalare. Sen skulle det vara bra med en bärbar dator och trådlöst internet så vi kan köra spotify.... Någon som har?

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Då var den SISTA ombokningen gjord för resan! Har bokat med punkarns 140-cab som Dennis får köra. Ska han ha med sig hoj får den väl ligga i baksätet...

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
570FS -11
Då var den SISTA ombokningen gjord för resan! Har bokat med punkarns 140-cab som Dennis får köra. Ska han ha med sig hoj får den väl ligga i baksätet...

Vi kommer ju att köra med ett hojsläp så där finns det nog plats. Vi ska bara ha 2 motarder på och släpan är rätt stor.

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Vi kommer ju att köra med ett hojsläp så där finns det nog plats. Vi ska bara ha 2 motarder på och släpan är rätt stor.

Ja vi kommer nog få rum med allt vårat skit!!! Sprit, cider, gamla kalsonger, ett extra Lelle-fordon, skitfula solglasögon, partykostymen, kläder mm... 4,5 vecka kvar!!!!!!!!!!! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:banana:banana

l-bror

www.sveamoto.com
Gick med
1 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2002 Husaberg 450 2005
Vi har 7 lägenheter och en villavagn med mellan 5-6 personer i varje. Sen kommer det nog över några till. Så ca 45 pers blir vi nog...

GÖTT vårt sällskap har bara två lägenheter och en villa vagn :D
Inte fullt så många som ni :D

Ska bli kul....inte långt kvar nu!

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Då var högtalarproblemet löst! Ett par Genexxa gx-1600 med 15 tums element införskaffat. Nu ska stereon låta ända till fastlandet!!!

clem

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2010
Hoj
Aprilia Tuono -08
På grund av miss i planeringen så har tyvärr Johan "Uggla" Runnsjö dragit sig ur :( Han kommer att ersättas av en för dom flesta okänd gosse som heter Jimmy Pettersson. En trevlig prick som kör Hyosung och har god smak för jäeger.

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
På grund av miss i planeringen så har tyvärr Johan "Uggla" Runnsjö dragit sig ur :( Han kommer att ersättas av en för dom flesta okänd gosse som heter Jimmy Pettersson. En trevlig prick som kör Hyosung och har god smak för jäeger.

Jo han ringde till mig och hade inte en aning om att det var skolavslutningsveckan...:va. Sånt måste man ju kolla! Men alla som har bra smaklökar och dricker jäger är nog bra killar! Bara 2 1/2 vecka kvar nu... Fan vad gutt!!!!!!!!!!!!!

Tommy.exe

Guest

Ska man köra kanjang får man finna sig i att bli mobbad :D

Visst, det finns ju fördelar. Behöver man oljefilter så finns det på ICA.
tampong.gif

Även ett brett urval av tankpads. Så man inte krossar blygdbenet mot tanken.
images

Last edited:

Tommy.exe

Guest
Jaha, dödade jag tråden nu? :)

Jaja....

Kopplingshaveri idag kanske satte P för lelle för min del. Lameller är beställda men dom ska ju i åxå. Vet inte om jag hinner med det där på tisdagen.

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Det går jättefort att byta koppling. Bara att tömma ur oljan och ta bort kopplingskåpan. Sen sitter det med 5 insexskruvar. Bara att lyfta ur lameller och mellanskivor och stoppa in allt igen. Balla inte ur nu din säck! Denna resa är för bövelen årets höjdpunkt!

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Det går jättefort att byta koppling. Bara att tömma ur oljan och ta bort kopplingskåpan. Sen sitter det med 5 insexskruvar. Bara att lyfta ur lameller och mellanskivor och stoppa in allt igen. Balla inte ur nu din säck! Denna resa är för bövelen årets höjdpunkt!

brukar inte en del bara lägga hojen på sidan och byta utan att tömma ur oljan :va

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
570FS -11
brukar inte en del bara lägga hojen på sidan och byta utan att tömma ur oljan :va

Så brukar jag göra men det kanske inte går på kåphojjar... Tänk om det blir repor?!? :D

Btw så kan vi väl ta den på släp över å byta där..??

felis

Holm
Gick med
26 Aug 2003
Hoj
r1 -02 skrapadlite här o där men funkar fiiint
stämmer fint, de e bara att lägga vä styrhalva mot en pallbock så slipper man repor o oljan kan få stanna kvar i motoren... borde gå på en timme eller två.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras