Nollvision
Jag är min egen nemesis.
Vilken modell av Saab åsyftas med detta bevingade uttalande?
Fredagsmys i soffan. Saker börjar övergå i något mer imtimt och kläder lättas på. Då händer det.
Han: Ställ dig som en Saab. *fnizz*
Hon: Ok, vilken modell?
Han: Va?
Hon: Ja vilken modell ska jag stå som?
Hon: En 9-5'a är ju inte speciellt sexig till formen men en Sonett kan ju vara det.
Han: Jag kan inte Saabs modeller, improvisera!
Hon: Då är jag en krockad 900'a (spretar med armar och ben som en död skalbagge)
Han: Men va fa..
Han: Det där var inte ett dugg sexigt.
Hon: Nä jag menar det, ge mig nåt att jobba med här.
Han: De ser ju likadana ut allihopa, ta en bra bara.
Hon: Jaha, är det så du resonerar när du mekar hoj?
Hon: (med tillgjord röst) Möö! Då drar jag åt den här bulten med lite bra moment bara så är jag klar!
Han: Men så kan du ju inte jämföra.
Hon: Joho!
Han: Förresten så är det inte en bult jag drar åt när jag mekar hoj utan en skruv.
Hon: Jaha? Jamen då kan ju du gå och leka med din skruv så tittar jag på TV under tiden.
Han: ...
Nu önskar jag, nej kräver, svar på denna fråga.
Fredagsmys i soffan. Saker börjar övergå i något mer imtimt och kläder lättas på. Då händer det.
Han: Ställ dig som en Saab. *fnizz*
Hon: Ok, vilken modell?
Han: Va?
Hon: Ja vilken modell ska jag stå som?
Hon: En 9-5'a är ju inte speciellt sexig till formen men en Sonett kan ju vara det.
Han: Jag kan inte Saabs modeller, improvisera!
Hon: Då är jag en krockad 900'a (spretar med armar och ben som en död skalbagge)
Han: Men va fa..
Han: Det där var inte ett dugg sexigt.
Hon: Nä jag menar det, ge mig nåt att jobba med här.
Han: De ser ju likadana ut allihopa, ta en bra bara.
Hon: Jaha, är det så du resonerar när du mekar hoj?
Hon: (med tillgjord röst) Möö! Då drar jag åt den här bulten med lite bra moment bara så är jag klar!
Han: Men så kan du ju inte jämföra.
Hon: Joho!
Han: Förresten så är det inte en bult jag drar åt när jag mekar hoj utan en skruv.
Hon: Jaha? Jamen då kan ju du gå och leka med din skruv så tittar jag på TV under tiden.
Han: ...
Nu önskar jag, nej kräver, svar på denna fråga.