Ja kan förstå varför..Men personligen skulle ja aldrig orka.
Har man inte råd att åka så skulle ja nog skita i det o sälja/köpa nått billigare att äga.
Bara för att det görs lätt för mej behöver det inte nödvändigtvis vara lätt för någon annan.Ja och nej, blir det för enkelt så skulle det ju bli barnsligt enkelt för någon obehörig att ställa av och på ditt fordon efter eget tycke.
Jag tycker det är bra som det är, men man får ju ta reda på vad man behöver först!
Vad är problemet? ska jag köra ställer jag på,ska jag inte köra ställer jag av
Man kan ju undra om vissa stänger av elen när de drar på semester, eller avbokar hemförsäkringen när de är hemma...
Eller lämnar lyset på när man inte är hemma..
...eller stänger sitt fasta telefonabonnemang när man åker iväg över helgen.
Man kan ju undra om vissa stänger av elen när de drar på semester, eller avbokar hemförsäkringen när de är hemma...
Håller med helt och hållet. man ställer på hojen på vår kanten för att vara förbred på bra väder, men det är ju vi som åker på våren som ställer på en gång om året eller har den alltid på ställd medans alla andra bråkar med koder o vv
inte alla som har en 1000 år gammal skramlasaki som kostar 35kr/mån att helförsäkra.. you better learn that!
Man väljer väl hobby efter plånbok. Har du inte råd med alla kostnader som det kostar att ha hoj så kanske du ska göra nåt annat¨eller köpa en billigare hoj...
jag menar det är väl dumt att ha en värsting cbr-f 99-a som går som ett skott utan slip on och kostar 50 000 tusen att försäkra.
Varför köpte du inte en äldre och billigare hoj i så fall..
som min kawasaki, 35 spänn i månaden OCH då åker jag ifrån dig oxå
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |