Var uppe i Bureå och köpte min älskade nua Fireblade -99 idag..
(Nykär är man nu..) Givetvis han jag inte mer än att lasta av den när jag kom hem (ca 20:30) så gick jag in och ringde och tecknade försäkring, sen drog jag på mig mitt nyoinköpta ställ och hjälm, sen drog jag ett par rejäla repor runt stan...
Nämnas bör ju att man får se upp för grupsamlingar i påfarter och så, och på kvällstid som jag nu körde är ju inte underlaget allt för varmt...
Fick et par småsläpp, men inget man inte kunde hantera, så jag kommer definitivt att köra varje ledig stund framöver... Imorgon blir det först en tur till tandläkaren, sen drar jag på two wheels och införskaffar nåt tufft...
Sen hade jag faktist tänkt leta reda på UMCC lokalen, och se vad det är för trevliga typer där...
Vilka tider är det mest folk där? Jag kommer iofs att snurra runt hela dagen eftersom jag är ledig imorgon..
Nåväl, den som lever får se.. Är det nån annan än jag som vill ut och köra en sväng imorgon så är jag på, ska tydligen snöa, men det vet man ju aldrig om man kan lita på... Blir nog bra väder tror jag..
- CL