Ställe med rökrum i Stockholm?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag och mina cigarrbolmande bröder har precis blivit "Persona Non Grata" på vårat tidigare stammisställe, Hotellet på Linnégatan, och nu behöver vi en ersättare.

Det enda kravet är att det ska gå och röka en hel cigarr utan att frysa ihjäl. Uteservering med infravärmare, dugligt rökrum eller vad som funkar bara så länge det ligger i innerstan och man slipper gnäll. Gärna öppet från 12-18 på vardagar.

Har kollat in "Ett Ställe" på Södermalm men det var lite för jävla kyligt och dom har dåliga öppettider.

Någon med tips?

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
finns det folk som röker fortfarande?

på bara några år försvann alla rökrummen på jobbet, ingen rökning på flyget osv., ser knappt någon rökare nuförtiden så finns dom? vart tog dom vägen?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Restaurang Grill på Drottninggatan 89 är ju riktigt rökigt och sådär pub-aktigt cosy och inpyrt nuförtiden. Jag tror man för röka lite hursomhelst där.

grill3liten_1194279679.jpg

grillrester448.jpg

/J

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
HAHAHAHAHAHAHA.

Var på ett ställe i Umeå i somras, minns inte vad det hette men de hade ett rökrum inne på discot. Trodde jag inte fanns.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
HAHAHAHAHAHAHA.

Var på ett ställe i Umeå i somras, minns inte vad det hette men de hade ett rökrum inne på discot. Trodde jag inte fanns.
Kanske inte riktigt samma sak, men det har dem på bigbowl i malmö också, mellan baren och banorna är det ett stort rum i glas.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Gå till vilket biljardställe som helst där man skall vara "medlem". Är det en förening så får man tydligen röka. Så är det på mitt lokala biljardhak iallafall!

Dark_Messenger

Guest
I Nyköping finns det "rökbås" på varje våning i stadshuset :3freak Det är fan pinsamt.

:killthesmokers

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
En annan får gå ut i garaget eller sitta på alltan om det ska njutas en cigarr... Tur det inte är så ofta :p Blir mest sommartid av förklarliga skäl.

sweborn

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
Fido/Bulle
Att röka cigarr utomhus och slippa gnäll låter omöjligt. Kanske sitta i bilen och bolma med rutorna på glänt?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024