Saabmosare
Ny medlem
köpte min hoj i går så var ju tvungen att provköra på gårn, kom ju knappt frammåt en annan, så de är ganska avställd för tillfället..
Saabmosare skrev:köpte min hoj i går så var ju tvungen att provköra på gårn, kom ju knappt frammåt en annan, så de är ganska avställd för tillfället..
jepp, seg gammal 4t som några skulle ha sagt :kocko men man tar sig frammåt och lite till om man villkommander Jack skrev:Du får komma hit och köra!!
Snowman89 det är en snygg hoj det där! Är det en XL 125:a?
Snowman89 skrev:jepp, seg gammal 4t som några skulle ha sagt :kocko men man tar sig frammåt och lite till om man vill
SkyNard skrev:själv kör jag Custom så jag åker inte men jag ställer inte av häller Gratis försäkring har sina fördelar (Gratis för mig för jag behöver inte betala)
kommander Jack skrev:Hehe.. Gött ju!
Har aldrig sett en 125:a custom hoj!
Ja tycker att både du och Skynard laddar upp en film eller iaf ett ljudklipp... Har alltid velat höra 125 v-twinStewOo skrev:Du skulle behöva se/höra min isf
Snowman89 skrev:muahahaha, medans ni drömmer om nästa sesång så ska jag ut imorrn och köra på en frusen sjö
hehehe, bilder kommer i eftermiddag.The_Plumber skrev:Fan va taskig du e!
så jag funderar ibland på att söka till psyket! :( Någon som känner samma?[/QUOTE skrev:
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|