Stänga trådar

Anders Annell

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Harris Magnum 2
Jag kanske är dum men jag trodde att syftet med ett forum är att diskutera. Tydligen var ju trånden om smitningen på vaksalagatan ett ämne som många ville diskutera samt olika delar runt denna. Att då stänga den med nedanstående motivering tycker jag tar död på forumet. Jag anser att man ska kunna diskutera allt som är Mc relaterat så länge det inte är kränkande eller att det går till personangrepp.

"Dessa diskussioner kommer inte att leda någon vart, därför stängs tråden.

Stäm träff och diskutera IRL istället, vet ja´! ":yoparty

Gabor

Guest
Bra sagt, bevisar igen att det inte är någon ide att ta upp frågor angående trafikmoral, smc samt polisens arbetssätt.....orka. :gnissla

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Det var faktiskt länge sedan som det blev ett sådant drag i forumet som med den tråden som tyvärr blev stängd.
Jag hade inget att tillägga, men det var intressant att läsa de olika åsikterna.

Anders Annell

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Harris Magnum 2
Ni ser helt plötsligt när man pratar om varför det stängs ner så är det svalt intresse, var är då yttrandefriheten, finns den inte på forumet

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Vill ni fortsätta gaffla så kan jag naturligtvis öppna tråden igen, även om jag tycker det är en ganska meningslös diskussion. Det enda som möjligtvis kommer att hända är att några kommer att fortsätta vara oense om vad som är ansvarigt/lämpligt och inte ute i trafiken.

Jag ansåg att det var lika bra att stänga tråden innan det började bli kränkande och personliga påhopp.

Hur som helst, jag öppnar tråden igen, under förutsättning att diskussionen förs på en civiliserad nivå. Alla nöjda?

manneman

Guest
JA! Meningslöst ligger i betraktarens ögon. Vill de som orkar så låt dem och resten har ingen tvingat helt enkelt...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning