Stålmannen, Spindelmannen eller Batman?

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Eftersom jag sitter här lite uttråkad tänkte jag kolla lite vilken hjälte det är som DU tror hade kört hoj bäst, varför och vilken hoj denna hade haft?
:D

Jag tror iaf personligen att stålmannen hade diggat min Cbr1000rr. Den är blå och allt :D
 

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
kajlyl skrev:
2348061 Spindeln, han har ju sinnen får sånt! men har inte läderlappen en båge?

Jo men jag tror att batman mer är en glidartyp, svart harley typ...

Hulken kör definitivt en grön Kawa ZX10r eller nåt :va
 
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Jag frågade 3 ungar som sitter i soffan här åldrar 4,4 och 5 dom säger att batman har en motorcykel !
 

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
Hårn1 skrev:
2348066 Iofs har min grabb en spindelmannen med hoj. Sen kan inte jag komma på att jag sett det i tidningar eller liknande.

Man kan köpa Suzuki klistermärken med Spindelmannen på, så han kanske har en point! :tomten
 

a_xc

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
ZX-6R
Zindelin skrev:
2348056 Eftersom jag sitter här lite uttråkad tänkte jag kolla lite vilken hjälte det är som DU tror hade kört hoj bäst, varför och vilken hoj denna hade haft?
:D

Jag tror iaf personligen att stålmannen hade diggat min Cbr1000rr. Den är blå och allt :D


får stålmannen använda sina krafter och flyga med hojjen? för då vinner nog han
 

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
a_xc skrev:
2348073 får stålmannen använda sina krafter och flyga med hojjen? för då vinner nog han

Det är ju en bra tanke... Kan han flyga med lois Lane så borde han ju kunna flyga med hojen också... Fast iofs så är nog hojen bara i vägen om han endå ska flyga, men han kan ha med den för att verka cool och impa på brudarna :tuttar
 

a_xc

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
ZX-6R
Zindelin skrev:
2348078 Det är ju en bra tanke... Kan han flyga med lois Lane så borde han ju kunna flyga med hojen också... Fast iofs så är nog hojen bara i vägen om han endå ska flyga, men han kan ha med den för att verka cool och impa på brudarna :tuttar

han kan ju flyga jäkligt lågt så det ser ut som han kör, undrar bara hur snabbt han kan flyga?
 

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Batman är ju stenhård :)...både Spindelmannen och Stålmannen har superkrafter som inte Batman har..så Batman tror jag har en hårdkokt custom med supersport prestanda!..kan vara en sån här kanske...

3-800.jpg
 

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
ZtreetFajter skrev:
2348083 Batman är ju stenhård :)...både Spindelmannen och Stålmannen har superkrafter som inte Batman har..så Batman tror jag har en hårdkokt custom med supersport prestanda!..kan vara en sån här kanske...

3-800.jpg

Den hojen knäcker fan! jepp definitivt i batmans smak!
 

a_xc

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
ZX-6R
ZtreetFajter skrev:
2348083 Batman är ju stenhård :)...både Spindelmannen och Stålmannen har superkrafter som inte Batman har..så Batman tror jag har en hårdkokt custom med supersport prestanda!..kan vara en sån här kanske...

3-800.jpg

ser ut att vara en utmärkt förstahoj tycker jag, en sån man ska ha på uppkörningen
 

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
a_xc skrev:
2348082 han kan ju flyga jäkligt lågt så det ser ut som han kör, undrar bara hur snabbt han kan flyga?

Han kör nog riktigt snabbt, om han kunde hålla i jordklotet och vrida den åt fel håll för att vrida tillbaka tiden och rädda lois Lane så kan han nog flyga rätt så snabbt :p dessutom kan han säkert stegra riktigt nie :)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top