Sök :kocko vissa hade turen att det satt en effektpipa på redan när man köpte den. Hur illa går den?HiTTen skrev:Jag letar som fan efter trim till min nsr 125R -98 och det går inte så bra
Skulle uppskatta om nån har nån länk eller nått där jag kansle skulle kunna få tag på trim ifrån..
hur fort går den?HiTTen skrev:det jag menade va inte att den gick dåligt utan jag vill åka snabbare
HiTTen skrev:160 km/h
Jag skulle vara glad om min gick så fort! Min går bara 140(enl mätaren).HiTTen skrev:160 km/h
addemoto.se har väl effektpiporHiTTen skrev:men sså jg hr ju trim cylle ¨på... men de e lite drygt o h atrim cylle utan effekt.. så jag skulle upp ktta omnågon har trim till salu eller om ni har en sida ni kan skicka
philsson skrev:addemoto.se har väl effektpipor
HiTTen skrev:Addemoto.se hade inte till nån nsr 125 iaf.
,HiTTen skrev:men sså jg hr ju trim cylle ¨på... men de e lite drygt o h atrim cylle utan effekt.. så jag skulle upp ktta omnågon har trim till salu eller om ni har en sida ni kan skicka
RS "Alex" skrev:,
dåligt tangentbord?
HiTTen skrev:haha aa satt i data salen i skolan orkade inte gå tebax o ända .. lärarna watchade ju
HiTTen skrev:men sså jg hr ju trim cylle ¨på... men de e lite drygt o h atrim cylle utan effekt.. så jag skulle upp ktta omnågon har trim till salu eller om ni har en sida ni kan skicka
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|