Står i butik för att köpa antingen gopro hd hero3 eller liquid ego hd vilken???

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
jag tycker WiFi + App featuren verkar nice. Så att man faktiskt kan se hur man riktar kameran. Ponera att du sätter den på tanken och vill ha lite av styret och även himmeln. Det är inte helt lätt att få det helt rätt utan att se hur bildsnittet blir live.

Men kan du inte göra det me en gopro hero me?

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Stått i butiken fram tills nu? :hihi

Haha nee jag tog mig själv i kragen o gick ut. Avbakta lite men nu vill jag tro att jag jort rätt köp. En fråga bara sitter o pillar på den nu. Hitta ett 8 gigs micro kort men det står bara sd error när jag trycker i det. Nån som vet va felet kan bero på eller e det ett för litet sd kort bara helt enkelt?

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Låter ju spännande.Hur har natten varit i butiken.Aningen kundfattig förmodar jag.Mitt val faller på Liquiden för 1399:.Du kan betala när personalen börjar sin nya arbetsdag. :crash

det va inte långt ifrån att det blev en liqued men jag räkna med vatten hus till kameran mm så skulle jag va uppe i samma pengar som en gopro. på gopron får du ju med ett vatten hus det får man ju inte med liquiden.

sainth

Medlem
Gick med
12 Jul 2012
Hoj
Tuono
det va inte långt ifrån att det blev en liqued men jag räkna med vatten hus till kameran mm så skulle jag va uppe i samma pengar som en gopro. på gopron får du ju med ett vatten hus det får man ju inte med liquiden.

Beställde en gopro 3 black edition från nätet för runt 2800kr, svenska butiker ta upp mot 4k vilket är hutlöst.

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
får ingen ordning påt har uppdaterat den samt lagt i ett 8 gig kort bara tillfälligt 64 va slut i affären o hadde ett 8 liggandes hemma som jag tänkte jag skulle prova den med. men kan inte ansluta till appen eller få kortet o funka.. står sd error på menyn hela tiden. kortet har suttit i en mobil innan. jag har formaterat kortet men funkar endå inte. va kan felet va?

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
Undrar vad de har för pris på mc mässan idag på Gopro 3an black? är det vettigt blir det till att handla.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
får ingen ordning påt har uppdaterat den samt lagt i ett 8 gig kort bara tillfälligt 64 va slut i affären o hadde ett 8 liggandes hemma som jag tänkte jag skulle prova den med. men kan inte ansluta till appen eller få kortet o funka.. står sd error på menyn hela tiden. kortet har suttit i en mobil innan. jag har formaterat kortet men funkar endå inte. va kan felet va?

det skall vara ett sdhc eller sdxc, de äldre sd e inte kompatibla.
kolla formatet på det med exFAT funkar enl. gopro.com

https://gopro.zendesk.com/entries/22476767-hero3-faqs

kogi04

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2011
Hoj
Yamaha MT-07 -14, Suzuki SV650S -00
sainth> Var beställde du ifrån? Är det priset inklusive frakt + tull? Tack.

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Tycker du ska strunta i att köpa en kamera och istället lägga pengarna på en röd/vit r1 99. Den bästa och vackraste hojen genom tiderna!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!