Jag såg i början på veckan reklam på denna sida om reklam för Lelles i Uppsala. Lelledagar 15% på allt även röda priser men på Lelles hemsida står inget. Är intresserad av en ny hjälm och därför skickar jag förfrågan i ett mail till Lelles med en printscreen bild av annonsen med tid och datum. Jag jobbar dagtid och därför är det svårt att ha tid att ringa. Annonsen fanns kvar tom igår men jag får inget svar och de ringer inte. Idag ringer jag för att fråga om de sett mitt mail och undrar om jag kan beställa hjälmen. Personen som svarar letar upp mailet och säger att den gäller inte längre trots annonsen. Jag frågar vänligt om de kan sälja hjälmen efter som jag skickat mailet och att de bör väl stå för sina annonser. Då får jag svaret att det är sporthoj.com som får stå för den rabatten med en ganska ovänlig och nonchalant ton. Jag tackar dock vänligt för beskedet men hör inget från andra ändan mer än att säljare lägger på luren...
Har Lelles blivit för stora i Sverige eftersom man har råd att vara ovänliga och nonchalanta? OK sporthoj.com var söker jag för att få rabatten?
Har Lelles blivit för stora i Sverige eftersom man har råd att vara ovänliga och nonchalanta? OK sporthoj.com var söker jag för att få rabatten?