Stöd klubben - Köp en bingolott

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Många av er vet säkert att vi brukar sälja bingolotter på klubben för att det ger en ganska bra dos extrapengar till klubbkassan.

Nu drar "eländet" igång igen och vår bingolottoansvarige Suzukiman har tagit ett gäng bingolotter till klubben.

Denna första omgång går halva lottpriset till klubben så för oss är denna svängen extra lönsam.

Jag ska själv för första gången i mitt liv köpa en bingolott den här veckan...har av principskäl aldrig köpt nån tidigare. Programmet behöver man ändå inte se på utan det går ju att gå in och kolla upp eventuell vinst på internet i efterhand...har man tur så kanske man vinner nån gammal Volvo.

Har du inte möjlighet att komma förbi klubben ikväll och köpa en lott så skriv bara här att du vill ha en så fixar det sig.

1.cbjorkman
2.
3.
4.
5.
.
.
.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Fy fan va skämigt! :rodnar Men jag stödjer den goda saken. Någon gång skall väl vara den första, dock så är det mina kära mor som skall få spela. :fakta Hämtar min lott ikväll, jag får väl klä ut mig så ingen känner igen mig, man vill ju inte att det ska börja gå rykten. ;)

Sorry volvon hamnar i morsan garage!

1.cbjorkman
2.RJ
3.
4.
5.
.
.
.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag ska sälja vinstvolvon och köpa en R1000 racehoj & racebuss...förhoppningsvis räcker pengarna även till några däck och anmälningsavgifter...

cbjorkman...med bingolotto mot R1000 :D

KING KING

CHEF
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
XXX
Så klart man ska spela och vinna lite bilar och liknande.....Boka två lotter till mej jobbar ikväll men jag hämtar dom imorron fredag. Alla borde skärpa till sej och sälja lite lotter till vänner och bekanta :whip som kanske ändå ska spela, Bättre att sponsra oss istället för nån idrottsförening...... :D /Galin

1.cbjorkman
2.RJ
3.Galin 2st
4.
5.
.
.
.

Lasse

Besökare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa
Det kommer att bli en kanonkul pubkväll samling när bingotlotto startar... kan säga har aldrig varit så tacksam att jobba en helg som denna...

Lycka till !! :D

Lasse

Besökare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa
Men klart jag kan köpa en lott men kan inte hämta den, jobbar som faen....nån kan väl skicka den Andreas..

ake1100

Medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1100F -88
Kan ju inte vara sämre, tar 2 st

En liten fråga vad kostar en lott?

1.cbjorkman
2.RJ
3.Galin 2st
4. Åke 2st
5.
.
.
.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1.cbjorkman
2.RJ
3.Galin 2st
4. Åke 2st
5. Lasse
6.
7.
.
.
.

Uppdaterar listan med Lasse eftersom han skulle ha en...Förresten Lasse så är det inte pubkväll nu i helgen utan först nästa :tummenupp

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Som huvudansvarig för detta "elände" :cool: så kan jag väl bara säga som så att KÖP KÖP...

Nä men har ni bekanta mor/far, Mormor/Farfar, Morfar/Farmor...he he :confused:

Så kan ni kanske få dom att köpa från oss istället. Det ger som sakt en slant i kassan och det är sådana slantar som gör att klubben kan köpa in lite grejer till klubben som sedan kommer medlemmarna tillgodo....se däckmaskin tex.
Nu när vi snart går in i fas två av ombyggnaden av lokalen så är det alltid bra med lite extra cash.
Och lokalen är ju till för er medlemmar :bow

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Var och köpte en i kväll. Och vinner jag inte( :6surkart ) får jag väl köra Retta en sommar till... :banana

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det blev ett himla gensvar :tummenupp

Alla lotterna är nu slutsålda och alla fick inte ens köpa. Vi får väl försöka vara duktiga och köpa lotter även i fortsättningen för som Suzukiman skrev så ger det rätt bra pengar tillbaka.

Lasse

Besökare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa
Ja de ska bli sååå kul att spela lite bingo å dricka grogg i helgen *S* ..... :p Pubkvällens bingo missar jag juh...

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Ja men eftersom förra veckan gick så bra, så hoppas jag att det kan fortsätta även denna helg.
Lotter finns som sagt på klubben. Det är bara att ta några lotter ur lådan och skriva namn/antal & betalt eller inte på lappen.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA