Stöld av mitt tvättmedel HÄMND

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Nu är det så att ngn har snott mitt tvättmedel i tvättstugan. Jag kommer naturligtvis inte att ha mitt tvättmedel något mer där, men jag vill planera en liten kupp. Den eller dom jävlarna som snor skall få sig en läxa. Tanken är att köpa nytt tvättmedel och blanda i färgmedel eller blekmedel i, men man måste hitta ngt som inte syns i tvättmedlet, någon som har ngt förslag?

Eller ngn som vet ngt annat bra hämndrecept?

/F

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Josafan skrev:
Nu är det så att ngn har snott mitt tvättmedel i tvättstugan. Jag kommer naturligtvis inte att ha mitt tvättmedel något mer där, men jag vill planera en liten kupp. Den eller dom jävlarna som snor skall få sig en läxa. Tanken är att köpa nytt tvättmedel och blanda i färgmedel eller blekmedel i, men man måste hitta ngt som inte syns i tvättmedlet, någon som har ngt förslag?

/F

Krossa klortabletter och blanda i tvättmedlet? Borde bleka rätt bra.

Påminner om när nån jävel konstant snodde mitt schampo i lumpen, så jag tog en tomflaska o fyllde med en blandning av hydraulolja o sludge. Blir fortfarande på bra humör när jag ser bilden av offret sittande på hytten o raka av allt hår. Skadeglädjen är den sanna glädjen :rofl :mattias

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Josafan skrev:

/F
Maskindiskmedel :hihi

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
kausticsoda (stavning?) borde väl ge en otrevlig överraskning. Kanske inte så hälsosamt för tvättmaskinen dock.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Ismannen skrev:
kausticsoda (stavning?) borde väl ge en otrevlig överraskning. Kanske inte så hälsosamt för tvättmaskinen dock.

Kanske inte så hälsosamt för tjuven heller, om inte allt sköljs väck vid tvätt.

Häll i ngt bubbligt som fan.

EisernPferd

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
2006 blir det höjj helvete
jag slår ännu et slag för kaustik soda (lut) hehehe det blir säkert skitskoj, gör kuppen efter nån högtid när folk tvättar dyra festkläder för största effekt :banana

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
finns det inget som fräter sönder kläderna? Nådigt förvånad man hade blivit om det i stort sett bara hade legat några små trasor kvar när det är färdigt :rofl

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Kommer inte ihåg om lut fräter sönder kläder, har dock för mig att det gjorde det. Om inte annat så får stackaren en ordentlig svidande effekt på kroppen. :) Känns även som tvål, så det är inte direkt avslöjande. :tummenupp för lut som sköljmedel.

I tvättmedlet hade jag kört glasfiber, vet att pappa hade sånt på ett av hans företag och nyfiken som man var skulle man ju lukta på skiten. :mad: Kan varit kolfiber också, men det kliade skönt. Inte ens vatten hjälpte att få bort klådan. Så det rekommenderas. :)

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Soda

Ismannen skrev:

Hemma använder jag kaustiksoda (eller hushållssoda) i stället för klorin när jag ska få vittvätten riktigt rent. Förr tvättade man just vittvätt med en svagare variant av soda efetrsom det inte luktar lika illa som klorin och dessutom rent otroligt ren tvätt.

Min tvättmaskin har ännu inte mått dåligt av sodatvättarna.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Ten-0 skrev:
Kommer inte ihåg om lut fräter sönder kläder, har dock för mig att det gjorde det. Om inte annat så får stackaren en ordentlig svidande effekt på kroppen. :) Känns även som tvål, så det är inte direkt avslöjande. :tummenupp för lut som sköljmedel.

I tvättmedlet hade jag kört glasfiber, vet att pappa hade sånt på ett av hans företag och nyfiken som man var skulle man ju lukta på skiten. :mad: Kan varit kolfiber också, men det kliade skönt. Inte ens vatten hjälpte att få bort klådan. Så det rekommenderas. :)

Man får nog akta sig för den maskinen några tvättar efter de...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...