Vi får anstränga oss lite om vi ska hjälpa honom.
http://www.blocket.se/stockholm/RANAT_av_hoj_KTM_690_Enduro_R__Adventure__59019370.htm?ca=11&w=1
Blev rånat av min hoj idag, den som låg ut för försälning i blocket. Det hela hände under provkörningen. En "komis" till killen som körde iväg väntader med mig med bilen som pand, men hadde tydligen en nycket till ock stack iväg när jag tåg en steg för långt borta fran bilen. Utlovar 5000,-SEK i belöning för tipps som ledar till arrestering av den här krimineller!
Extras:
-sänkt 2.5cm (Koubalink)
-sadel Kahedo
-motorplåt (Rally Raid UK)
-2x 5 Liter extra tankar (ge knappt 50 mil innan nästa tankning!) Rally Raid UK
-Lynx framruta (Britannia Composites)
-handtagsvärme (original KTM)
-Hållare för hårda/mjuka väskor (TT)
-Alu-hållare för toppväska bakom sadeln (TT)
-justerbart förspänning för bakdämparen (Rally Raid UK)
-eluttag för laddning av t ex mobilen
-KTM powerparts ljuddämpare (maffigare ljud, lättare och inte så stekhet som originalen)
-verktygsfack (Rally Raid)
173kg fulltankat med alla extras!
Bara allt tillbehör är värd ca 30.000SEK och förvandlar hojen t en extrem kapabel äventyrsturer! Klart finns det billigare 2012 modeller i blocket, men då få du en naken enduro! Detta här är perfekta hojen för allt från Adventure Days till flermånadsresan till Mongoliet och jorden runt!
Service i betydlig tätare intervaller som tillverkaren kräver (1000mil fabriksspecifikation). Ny kedja, ny drev (fram och bak) och olje/filterbyte för två veckor sedan. Om du inte tycker om Lynx framrutan kan jag sätter tillbaks originalen. Alle originaldelar finns.
Ingen provkörning utan säkerhetsdeposition! Hojen är påställt och alltid parkerat i låst varmgarage. Ingen vinterkörning på saltade vägar.
Sälja den p g a inköp av CCM GP 450 Adventure.