Störiga tråden.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag är extremt lättstörd. Några exempel från idag:

1. Gäster med Gester? Allvarligt? Vuxna människor, bedagade b-kändisar, som apar sig i SVT? Rikstelevisionen som de vill att man skall betala för att titta på?

2. På en av Stockholms största ljustavlor här intill har företaget Larmtronic köpt reklamplats. Det kan inte har varit gratis. Deras budskap: "Larmtronic 30 år". Bara. För det första vet nog inte 99.9% av befolkningen vilka Larmtronic är, för det andra så skiter folk nog i att de fyller 30 år, och för det tredje undrar jag vilket bonehead som kom på idén. Ska jag maila dom? Jag är sur gubbe redan vid 40. Det står jag för.

Vad stör ni er på?

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Att folk går så sjukt långsamt.

Folk som granskar kvittot i affären för att spara ett par kronor.

Att skosnören alltid går av.

Att Annie Lööf pjatar så konstigt.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Vuxna människor som pratar bebisspråk med andra vuxna människor.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Att folk går så sjukt långsamt.

De som stannar precis mitt framför av okänd anledning är ännu värre.
Ett praktexempel är tant grön och tant gul i gången på IKEA. De stannar mitt i gången och står och velar.
Blockerar hela skiten och de bakomvarande krockar in i dom med seriekrock som följd.

Störde mig själv jävligt mycket på folk med barnvagn tidigare innan jag själv började dra vagn.
Lärde mig av det och håller därför ett bra tempo, med resultatet att jag kör på Grön och Guls hälsenor på IKEA.

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
På par som tar plats i 2 köer för att kunna hoppa över till den som går snabbast

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jag blir störd av störda människor som stör omgivning och saknar empati.

För några år sen var det en extremt störd och störig kärring som satt och gapade på alla i tunnelbanevagnen och var extremt jobbig. Folk började flytta på sig, så äcklig var hon. Vet inte vad som flög i mig, men jag fick nog och grabbade tag i hennes luva och drog ned den över ögonen på henne. Hon blev knäpptyst och steg av på nästa hållplats. Det var den dagens goda gärning det.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Folk som inte har vett att byta fil när snabbare trafik kommer bakifrån! Varför ligger man i vänster- eller mittenfilen och kör skyltat, när alla tre filerna är lediga?

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
För några år sen var det en extremt störd och störig kärring som satt och gapade på alla i tunnelbanevagnen och var extremt jobbig. Folk började flytta på sig, så äcklig var hon. Vet inte vad som flög i mig, men jag fick nog och grabbade tag i hennes luva och drog ned den över ögonen på henne. Hon blev knäpptyst och steg av på nästa hållplats. Det var den dagens goda gärning det.

Det var störigt gjort,"lek med ord" men bra civilkurage.
Själv klev jag på en tunnelbanevagn där Krister Petterson satt, vågade inte sitta nära denna person.
Det var ingen som satt i hans närhet så det var inte bara jag som undvek honom.
Han såg verkligen ut att var farlig/störd = rysningar.........

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Stör mig någe grönjävulskt på idioter som skall leka polis på allmän väg.
Speciellt sådana som inte fattar att det på en vältrafikerad 2+1 väg blir minst köer och krångel om man fyller upp bägge filerna där 2 blir en.
'Hännänännä, här ska fan ingen kanske komma före mig' tänker äcklet i sin fula mercedes-suv
och slänger sig ut mitt mellan filerna och blockerar med hastiga inbromsningar och säkert
en och annan olycka som följd. DöD åt Dem DiReCKt!

jetson

Guest
Kvinnor som snyter sig på sin plats på kontoret, det finns inget som är värre. Dom kan ju fan inte snyta sig som folk heller.

Man snyter sig: SNYYYYYTT!
Kvinna snyter sig: snyyyyyyrv *andas in* snuuuyyyyyyyyyrv *andas in* snyyyyyyyyyyyyyyyyyrvvv

Jämnställdheten har gjort att kvinnor kan bete sig hur vidrigt som helst och tro att det är ok. Jag vet inte om jag är ensam i att hata detta? men jag tycker att om man måste snyta sig var 10e minut HELA JÄVLA DAGARNA så kan man för helvete stanna hemma eller köpa lite jävla nässpray (gäller ju båda könen men män vet hur man snyter sig iaf).

Tack gud för hörlurar iaf. :D

sportbike

Guest
Jag stör mig på att folk som börjar åka bana blir så jävla dryga och måste vifta med pekpinnen så fort nån som inte har bankörning som främsta hobby råkar skrapa i ett knä eller kör tio blås för fort.
Slappna av va.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jag stör mig på att folk som börjar åka bana blir så jävla dryga och måste vifta med pekpinnen så fort nån som inte har bankörning som främsta hobby råkar skrapa i ett knä eller kör tio blås för fort.
Slappna av va.

Du menar folk som stör sig på folk typ gubben du har som avatar? :hihi

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Folk som lägger upp bilder på sina ungar och/eller foster på fejan. Och morsor som använder stans fik som något slags dagis OCH morsor som plöjer sig fram på stanbakom sina onödigt stora och fula barnvagnar.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Folk som lägger upp bilder på sina ungar och/eller foster på fejan. Och morsor som använder stans fik som något slags dagis OCH morsor som plöjer sig fram på stanbakom sina onödigt stora och fula barnvagnar.

Och gärna minst två-tre stycken i bredd :död

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...