Störiga tråden.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Folk som lägger upp bilder på sina ungar och/eller foster på fejan. Och morsor som använder stans fik som något slags dagis OCH morsor som plöjer sig fram på stanbakom sina onödigt stora och fula barnvagnar.

Jag har en fet tvillingvagn. Funderar på att sätta plogblad på den så att man blir av med alla tröga jävlar.
Kanske tom skall klämma dit ett snöslungeaggregat. Passa dig!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Trött på att folk inte dör, trött på att världen blivit så överbefolkat......kan de bara dö eller?

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Trött på att folk inte dör,
trött på att världen blivit så överbefolkat......
kan de bara dö eller?

Di kan vara lugn vad gäller döden.
Dödligheten är fortfarande äGGsACkt 100%. :fakta

Det är knullandet som gått upp! :tuttar

/e

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Jag har en fet tvillingvagn. Funderar på att sätta plogblad på den så att man blir av med alla tröga jävlar.
Kanske tom skall klämma dit ett snöslungeaggregat. Passa dig!

:D För 10 år sen så hitta jag skoavtryck utanför mitt fönster - storlek 33 (jag var ute med måttband)- mest troligt - jag är utredare av tungt slag:hihi

Nu är sko avtryckena av storlek 41 eller 39(jag var ute med måttband igen) och dom dyker upp regelbundet upp vid mitt fönster så fort det blir snö:3freak - jag vet vem det är:tuttar

Jag ser en hotbild och vill inte bli som Starstriker - hjälp mig:va

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Alla de som går och tittar ner i backen när de rör sig på stan och i kollektivtrafiken. LYFT BLICKEN! Man går rakt in i dom jävlarna. :mad:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Grannen i kontorslandskapet som sitter och smårapar precis hela dagen. Enda undantaget är när han storrapar, snabbt efterföljt av ett "ojsan". Sen undrar folk varför jag har hörlurar på mig konstant, ibland inte ens med musik. Men lukten är svårare att bli av med.

Vad fan gör man, köper samarin och bjussar? Dödar honom??

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Grannen i kontorslandskapet som sitter och smårapar precis hela dagen. Enda undantaget är när han storrapar, snabbt efterföljt av ett "ojsan". Sen undrar folk varför jag har hörlurar på mig konstant, ibland inte ens med musik. Men lukten är svårare att bli av med.

Vad fan gör man, köper samarin och bjussar? Dödar honom??

Spela in honom på video med ljud och lägg ut på YouTub, sen skickar du honom en länk till filmen.
Kan även skicka länken till hans chef.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Spela in honom på video med ljud och lägg ut på YouTub, sen skickar du honom en länk till filmen.
Kan även skicka länken till hans chef.

Jobbar med utveckling av övervakningskameror så idén är inte helt långsökt, ingen blir förvånad om jag helt plötsligt sätter upp en kamera på den delen av skrivbordet och zoomar in. En kollega spelade in när hans projektledare satt och spelade patiens på datorn inne på sitt rum :D

Måste bara fixa en bra extern mikrofon, annars förtas lite av idén för just detta objektet... :gnissla

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jobbar med utveckling av övervakningskameror så idén är inte helt långsökt, ingen blir förvånad om jag helt plötsligt sätter upp en kamera på den delen av skrivbordet och zoomar in. En kollega spelade in när hans projektledare satt och spelade patiens på datorn inne på sitt rum :D

Måste bara fixa en bra extern mikrofon, annars förtas lite av idén för just detta objektet... :gnissla

http://www.ebay.co.uk/itm/SONY-ZOOM...icrophones&hash=item3a6ebcf88f#ht_1898wt_1199

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sveriges sEmsta bilförare. Undra på att det händer skit ute i trafiken. Stör mig något öfverjefligt på det programmet, mest med tanke på att det verkligen finns sådana stolpskott därute. :huvet

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag stör mig oerhört mycket på när vuxna människor smaskar, dvs tuggar med öppen mun.

Last edited:

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Måste bara fixa en bra extern mikrofon, annars förtas lite av idén för just detta objektet... :gnissla[/QUOTE]

Det här kan bli kul, lova att skicka in en länk här på SH. Inte för att gillar när folk rapar
mera för det är ett lömsk sett att påvisa vissa personers mindre bra egenskaper.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Min analys av detta är att det är du som övervakar dig själv och att detta fortgår då spaningsresultaten uteblir då du aldrig får syn på dig själv i hemmet. Detta kan ju verka stört men jag misstänker att KR själv är den enda som är kompetent nog att övervaka KR.
Att spanaren är så trägen så att fötterna hinner växa beror på att han ser fram emot förhöret som skall följa.

Edit: Du behöver inte varar rädd för att bli som Starstriker, there can only be one...

:D För 10 år sen så hitta jag skoavtryck utanför mitt fönster - storlek 33 (jag var ute med måttband)- mest troligt - jag är utredare av tungt slag:hihi

Nu är sko avtryckena av storlek 41 eller 39(jag var ute med måttband igen) och dom dyker upp regelbundet upp vid mitt fönster så fort det blir snö:3freak - jag vet vem det är:tuttar

Jag ser en hotbild och vill inte bli som Starstriker - hjälp mig:va

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Jag är extremt störig och tänker fortsätta vara det :D

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Alla de som går och tittar ner i backen när de rör sig på stan och i kollektivtrafiken. LYFT BLICKEN! Man går rakt in i dom jävlarna. :mad:
Ja, att det inte dör fler facebookande blindstyren med ajFånes i trafiken är för mig ett obegripligt mysterium :va

Jag stör mig på folk som går för långsamt mitt i trafiken, såna som går långsamt och sen helt plötsligt bara hoppar iväg åt sidan, blinkmongon (cyklister som leker mobila flipperspel/ravepartyn i det tysta), folk som stannar precis när rulltrappan tar slut/precis utanför dörren, ytliga människor som leker bästa-vännen-från-barndomen första gången man träffar dom och bilister som tror att dom kommer fram fortare om dom ligger 2dm bakom bilen framför :mad:

För att skrapa lite på ytan av det jag stör mig på... :rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag stör mig på människor som stör sig på småbarnsföraldrar, för att 6 månader efter att dom själva har fått knodd vara dom största ärke-föräldrar själva.

Har ni gnällt på att barnvagnar är i vägen och på föräldrar som låter barnen stå på sätet i bussen se till att hålla er jävla buggaboo ur vägen och håll ordning på ungarna...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Stör mig på facebookdyrkande kålrötter som ser ner på oss "icketroende" bara för att vi inte hängt med i hypen ännu, hjärntvättade jefla idioter:mad: Folk får gärna gilla och använda facebook, men kom fan inte och dumförklara mig för att jag inte gör det:mad:

Stör mig som fan på lastbilar som kör om varandra med en hastighetsskillnad på kanske ett par kilometer i timmen vilket medför att de blockerar resten av trafikflödet som vacket får bromsa till lastbilarnas hastighet under den tid omkörningen tar. Flertalet minuter är långt ifrån ovanligt, det mest extrema jag varit med om var en lastbil som låg och "försökte" köra om i tio minuter!! I tio fucking minuter ligger han bredvid den andra lastbilen och vägrar backa ner från omkörningen. Han skulle helt enkelt om!:dummer Och jag försökte med att ge honom rum nog att backa tillbaka och lägga sig bakom den andra lastbilen, men icke! måste ha varit frågan om stolthet eller något... "Påbörjad omkörning skall avslutas!":huvet Själviska as är vad de är!:mad:

Stör mig rent allmänt på folk, drygjävlarna som kommer in på jobbet och jävlas, bråkiga, stökiga och allmänt otrevliga människor som skäller och gormar av ingen anledning alls, folk som försöker lura en, folk som... För att sammanfatta: människor är idioter...:mad:

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vet inte var jag ska börja... Snacka om bitter och cynisk. :mad:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Har ni gnällt på att barnvagnar är i vägen och på föräldrar som låter barnen stå på sätet i bussen se till att hålla er jävla buggaboo ur vägen och håll ordning på ungarna...
Jag gnäller inte över att dom finns och tar plats, jag stör mig på att dom använder barnvagnen som murbräcka, huxflux bara slänger den 90 grader åt sidan utan att kolla om det kommer bilar/cyklar/hojar/folk där eller låter ungarna springa kors och tvärs i trafiken. Det finns ju trots allt föräldrar som har koll på både barnvagn och ungar, så uppenbarligen är det ju inte ett olösligt problem.

Detsamma gäller dessutom hundägare. Det klassiska är ju hundägare på ena sidan cykelbanan, koppel tvärs över och hund i buskarna. Trots ögonkontakt med hundägarn när man kommer med cykeln så varken varnar dom för kopplet, flyttar sig själva eller kallar på hunden. En vacker dag kommer jag låta bli att bromsa, så får iaf den hundägaren uppleva vad som händer när 100-110kg cyklist + cykel kommer i 30+ och rycker med sig hans pälslimpa och handled :mad:

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka