Stör mig på facebookdyrkande kålrötter som ser ner på oss "icketroende" bara för att vi inte hängt med i hypen ännu, hjärntvättade jefla idioter
Folk får gärna gilla och använda facebook, men kom fan inte och dumförklara mig för att jag inte gör det
Stör mig som fan på lastbilar som kör om varandra med en hastighetsskillnad på kanske ett par kilometer i timmen vilket medför att de blockerar resten av trafikflödet som vacket får bromsa till lastbilarnas hastighet under den tid omkörningen tar. Flertalet minuter är långt ifrån ovanligt, det mest extrema jag varit med om var en lastbil som låg och "försökte" köra om i tio minuter!! I tio fucking minuter ligger han bredvid den andra lastbilen och vägrar backa ner från omkörningen. Han skulle helt enkelt om!
Och jag försökte med att ge honom rum nog att backa tillbaka och lägga sig bakom den andra lastbilen, men icke! måste ha varit frågan om stolthet eller något... "Påbörjad omkörning skall avslutas!"
Själviska as är vad de är!
Stör mig rent allmänt på folk, drygjävlarna som kommer in på jobbet och jävlas, bråkiga, stökiga och allmänt otrevliga människor som skäller och gormar av ingen anledning alls, folk som försöker lura en, folk som... För att sammanfatta: människor är idioter...