Störiga tråden.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fyfan! har ni rulltrappor där uppe? det går framåt!

Jodå, flera stycken faktiskt, men det är bara i Stockholm jag behöver stå mitt i med en hand på vardera räcket, här uppe har folk vett nog att inte jäkta och trängas...

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Folk som säger han/hon TOG självmord är jobbiga...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Alexander Bard. Maken till vidrigare och mer osympatisk människa får man leta efter.

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Pga deras allmänna präktiga uppsyn eller deras politiska sympatier?

Deras enastående förmåga att finna förslag som går emot mina intressen.. De som bor i städerna är oftast värst. Jag gillar motorsport och jakt/fiske och tycker att man ska kunna transportera sig till en rimlig kostnad om man bor utanför stadsgränsen.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Min analys av detta är att det är du som övervakar dig själv och att detta fortgår då spaningsresultaten uteblir då du aldrig får syn på dig själv i hemmet. Detta kan ju verka stört men jag misstänker att KR själv är den enda som är kompetent nog att övervaka KR.
Att spanaren är så trägen så att fötterna hinner växa beror på att han ser fram emot förhöret som skall följa.

Edit: Du behöver inte varar rädd för att bli som Starstriker, there can only be one...

En svår fan - ihärdigt exemplar - var tvungen att snacka me hennes morsa för tio år sen......:hihi

Hon var ju inte så jävla gammal då.......klockringaren standard brud , varfölr alltid just jag:rofl

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ny sak jag reagerade på imorse, nöden har ingen lag, och jag tvingas förnedra mig själv med kollektivtrafik medelst tåg (det är rätt behagligt, men det skulle jag aldrig erkänna) i väntan på att man får pendla med knarren på torra vägar.

Here goes....damer som skall kliva på tåget när man själv är på väg av, väntar ALDRIG...så fort dörrarna tenderar att börja öppnas, så står det en skock av kjoltyg och bildar kork för oss som skall stiga av? Och det är oavsett ålder, etnicitet och samhällsklass.

Vad fan är det med cheyer? :va Jag manglade mig genom svärandes, och hoppas någon uppfattar hur jEfla urbota dumma de är (om det nu hörs genom Justin Biebers senaste som de har i lurarna).

Man blir förbannad.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ny sak jag reagerade på imorse, nöden har ingen lag, och jag tvingas förnedra mig själv med kollektivtrafik medelst tåg (det är rätt behagligt, men det skulle jag aldrig erkänna) i väntan på att man får pendla med knarren på torra vägar.

Here goes....damer som skall kliva på tåget när man själv är på väg av, väntar ALDRIG...så fort dörrarna tenderar att börja öppnas, så står det en skock av kjoltyg och bildar kork för oss som skall stiga av? Och det är oavsett ålder, etnicitet och samhällsklass.

Vad fan är det med cheyer? :va Jag manglade mig genom svärandes, och hoppas någon uppfattar hur jEfla urbota dumma de är (om det nu hörs genom Justin Biebers senaste som de har i lurarna).

Man blir förbannad.

Det är bara att trava rätt ut. Det får skylla sig själv om de inte flyttar sig.

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Ja var ska man börja...

Gallskrikande ungar som springer och hoppar runt mellan hyllorna när man är och ska handla. Antingen är det nån kärring som fått barn på äldre dagar eller nåt fjortisvåp som har ungarna som accessoarer. Dom störiga ungarna får givetvis fortsätta eftersom dom är gulliga och "bara är barn".

Stockholms oskrivna rulltrappsföreskrifter. Vill man inte bli armbågad, idiotförklarad eller knivmördad ska man stå på höger sida i rulltrappan eller inte stå i den alls. Överallt annars är fel. Är inte rulltrappan till för att man ska kunna stå och ta det lugnt några sekunder innan man springer iväg för att hinna med nästa tåg?

Folk som går och fikar / äter ute på stan på ställen som bara är trendiga, inte för att dom gör goda mackor eller serverar bra mat. Varför betala extra för något om det inte är något extra du får?

Talangjakter på TV. :dummer

Genusforskare/genuspedagoger.

Surgubben som kommer i sin nya BMW bakom dig när du tankat hojen på bensinmacken och ska gå in och betala tycker "Flytta på knarren.".

Politiker. Finns ingen yrkesgrupp (om man kan kalla det yrkesgrupp) som överskattar sitt eget värde så mycket som dom.

Att folk på fyllan inte kan prata om annat än "Du ska bara veta hur full jag var förra helgen.". Konstigt det där... :va

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Stockholms oskrivna rulltrappsföreskrifter. Vill man inte bli armbågad, idiotförklarad eller knivmördad ska man stå på höger sida i rulltrappan eller inte stå i den alls. Överallt annars är fel. Är inte rulltrappan till för att man ska kunna stå och ta det lugnt några sekunder innan man springer iväg för att hinna med nästa tåg?

Vänsterfilen i rulltrappan är till för oss som kommit på att det går snabbare att gå upp i rulltrappan än i vanliga trappan. Bra för att trappan rör på sig finns det ingen anledning alls till att stå still/stå i vägen.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Folk som kliver på min fot när jag sitter på tåget hem och inte ens har vett att säga förlåt eller fråga hur det gick, utan bara ignorerar och låtsas som om inget hänt.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Våra tillfälliga grannar som dunsar så djävulskt varje dag..

Nu har de hållit på och dunsat i 25-30 minuter och det är så irriterande odefinierbart..

Det är inte rytmiskt och monotont som om de leker vuxenlekar i bingen...
Det är inte enstaka större dunsar som om de håller på att flytta möbler.
Det är snarare ett mer oregelbundet bullrande, ungefär som om du arrangerat skattjakt åt 6-7 4-åringar som i olika vågor springer runt i huset...

Jämfört med mina tidigare grannar är det förvisso inget jag bryr mig särskilt mycket om utan irritationen ligger snarare i att jag inte kan tänka mig vad som dunsar och låter vareviga kväll.

Vad gör man som dunsar efter tio på kvällarna, ibland framåt midnatt? Och nej, det är inte någon sänggavel som står och slår mot sovrumsväggen...

Det är något djävla odefinerbart bullermullerdunsande... som om du drar lik runt lägenheten, springer efter klorin på övervåningen, kapar kroppsdelar och tappar dem i köksgolvet för att sedan sparka runt möblerna när du torkar upp eventuella blodspår... Typ..

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka