Fyfan! har ni rulltrappor där uppe? det går framåt!
Jodå, flera stycken faktiskt, men det är bara i Stockholm jag behöver stå mitt i med en hand på vardera räcket, här uppe har folk vett nog att inte jäkta och trängas...
Fyfan! har ni rulltrappor där uppe? det går framåt!
Folk som säger han/hon TOG självmord är jobbiga...
Är det bara jag som stör mig på majoriteten av alla miljöpartister?
Pga deras allmänna präktiga uppsyn eller deras politiska sympatier?
Min analys av detta är att det är du som övervakar dig själv och att detta fortgår då spaningsresultaten uteblir då du aldrig får syn på dig själv i hemmet. Detta kan ju verka stört men jag misstänker att KR själv är den enda som är kompetent nog att övervaka KR.
Att spanaren är så trägen så att fötterna hinner växa beror på att han ser fram emot förhöret som skall följa.
Edit: Du behöver inte varar rädd för att bli som Starstriker, there can only be one...
Ny sak jag reagerade på imorse, nöden har ingen lag, och jag tvingas förnedra mig själv med kollektivtrafik medelst tåg (det är rätt behagligt, men det skulle jag aldrig erkänna) i väntan på att man får pendla med knarren på torra vägar.
Here goes....damer som skall kliva på tåget när man själv är på väg av, väntar ALDRIG...så fort dörrarna tenderar att börja öppnas, så står det en skock av kjoltyg och bildar kork för oss som skall stiga av? Och det är oavsett ålder, etnicitet och samhällsklass.
Vad fan är det med cheyer? Jag manglade mig genom svärandes, och hoppas någon uppfattar hur jEfla urbota dumma de är (om det nu hörs genom Justin Biebers senaste som de har i lurarna).
Man blir förbannad.
en svår fan - ihärdigt exemplar - var tvungen att snacka me hennes morsa för tio år sen......
hon var ju inte så jävla gammal då.......klockringaren standard brud , varfölr alltid just jag
Stockholms oskrivna rulltrappsföreskrifter. Vill man inte bli armbågad, idiotförklarad eller knivmördad ska man stå på höger sida i rulltrappan eller inte stå i den alls. Överallt annars är fel. Är inte rulltrappan till för att man ska kunna stå och ta det lugnt några sekunder innan man springer iväg för att hinna med nästa tåg?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|