Starstriker
Som man googlar får man svar
Så det betyder att du går en bil längre på avgångsperrongen och tror att du tjänar dom metrarna när du ska kliva av?
Alla gånger. Så gör varenda stockholmare som vet var han ska.
Så det betyder att du går en bil längre på avgångsperrongen och tror att du tjänar dom metrarna när du ska kliva av?
Finlands-svenska, fy fan vad avtändande.
Den vackraste kvinna faller platt till marken om hon öppnar munnen och bryter på denna hemska mix.
Hate it :gåshud
[uurl]
Btw stör jag mig SJUKT mycket på att min PISSDATOR vägrar funka ihop med sporthoj.com. Det är ASJOBBIGT att försöka göra inlägg här!!!
Förmodligen.
Med cola.
Den vackraste kvinna faller platt till marken om hon öppnar munnen och bryter på denna hemska mix.
Det gör inget.Då måste jag tyvärr hata dig lite.
O nu har en björn försökt käka upp en jagare några km härifrån så nu kan man väl inte sova inatt...
ville bara kasta iväg fanskapet i kyldisken.....
Folk som tar med sina barn överallt. Som min gode kollega sa - Vafan har en 4-åring ut av ett besök på IKEA?
Folk som tar med sina barn överallt. Som min gode kollega sa - Vafan har en 4-åring ut av ett besök på IKEA?
Självklart ska ungarna få upptäcka världen, men föräldrar som överhuvudtaget inte bryr sig när ungarna springer runt och gallskriker oavbrutet eller har hela varuhuset som hoppborg borde ju tvångsomhändertas av Karelin Eller dom föräldrar som anser att deras minsting ska få lägga upp sakerna på bandet, trots att ungen egentligen inte orkar, frågar om vad varenda pryl är, det är 10 pers i kö bakom och tom kassörskan börjar se stressad ut.Ööööh. För det första är det såhär barn lär sig saker, och för det andra kanske det inte är så enkelt att fixa barnvakt när man ska iväg på minsta grej.
Du har inga barn själv va?
Självklart ska ungarna få upptäcka världen, men föräldrar som överhuvudtaget inte bryr sig när ungarna springer runt och gallskriker oavbrutet eller har hela varuhuset som hoppborg borde ju tvångsomhändertas av Karelin Eller dom föräldrar som anser att deras minsting ska få lägga upp sakerna på bandet, trots att ungen egentligen inte orkar, frågar om vad varenda pryl är, det är 10 pers i kö bakom och tom kassörskan börjar se stressad ut.
Nej, jag har inte barn, vad jag vet, och ja, jag skulle ha mer pli på dom än så, och välja mina tillfällen när dom skulle få plocka upp varor på bandet
Visst är det så! Men tråden handlade ju om sånt man stör sig på, eller hur?Visst skall folk ha pli på sina ungar, och välja de tillfällen barnen får lassa upp saker på bandet. Det gör de också. Om du kollar IKEA tex, så kanske det bara är 1 av 25 ungar som lassar band, dvs 24 föräldrar avvaktar bättre tillfälle.
Vissa vuxna borde inte ha barn öht. det blir bara rötägg av dom.
(Sen när de blir äldre köper de garanterat kamphund och snattar)
Visst är det så! Men tråden handlade ju om sånt man stör sig på, eller hur?
Jag håller med fullständigt om att det borde införas föräldrakort! För att inte få konstiga påhopp så är jag fullständigt emot eventuella rasbiologiska urskiljningar, utan snarare att folk utan empati, med missbruksproblem och omförmåga att ta hand om sin avkomma på ett sunt och värdigt sätt inte borde få skaffa barn. Barn är ett privilegium, ingen rättighet!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|