Störiga tråden.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Folk som tar med sina barn överallt. Som min gode kollega sa - Vafan har en 4-åring ut av ett besök på IKEA?

Ja precis! Det är väl bara att låsa in snorjävlarna i källaren och åka till IKEA själva. Och nej, det finns ju absolut INGET kul på IKEA att titta på för en liten knodd.

:rolleyes:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ja precis! Det är väl bara att låsa in snorjävlarna i källaren och åka till IKEA själva. Och nej, det finns ju absolut INGET kul på IKEA att titta på för en liten knodd.

Det finns ju inget kul på ikea för hans farsa heller.

Jag stannar gärna hemma med barnen när det gäller satans boningar såsom ikea och gekås.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Det finns ju inget kul på ikea för hans farsa heller.

Jag stannar gärna hemma med barnen när det gäller satans boningar såsom ikea och gekås.

Instämmer till fullo men ibland behövs bärhjälp vet du. Gekås skulle aldrig komma på fråga överhuvudtaget.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
En till:
Snorungar som gräver med händerna i smågodiset i butiken, men speciellt föräldrarna som låter dom göra det....så fräscht!

sportbike

Guest
Utmanarna i Gladiatorerna.
Alla ska minsann platta till gladiatorerna direkCt, sen ligger dom där i vanlig ordning :verklighetsförankring

edit:Baronen tränar på mitt gym med en lika svart polare,
jag kan inte skilja på dom, det stör mig.

Last edited:

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Finlands-svenska, fy fan vad avtändande.
Den vackraste kvinna faller platt till marken om hon öppnar munnen och bryter på denna hemska mix.

Hate it :gåshud

:mad: Käften svedupelle! :krama

Jag stör mig på svenskar som inte kan säga euro och djur, varför envisas ni att säga evro och jur?

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Idioter som går på skridsko-isen med skor samt puckon som knatar med skor, och helst en barnvagn, mitt i skidbacken.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min ryggjävel. :mad:
Ont ska det göra, och stel ska den vara.
Förbannade jävla skitrygg.

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
På Finlans-Svenska heter det "ääourå" och "d´joooor", e det vackrare tycker du?

:rofl va ha du råkat på för dialekt!? De flesta Finlandssvenskar säger nog euro och djur... vilket låter mycket bättre än evvrro och jur, så de så!

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Jag störde mej på en granne, men så slog jag ihjäl fanskapet och då blev det bättre.
Men så tänkte jag att jag skulle gjuta in liket i en vägg och då visade det sig att fanskapet inte va riktigt dö och lite bråkig innan cementen brunnit färdigt.
Så nu stör jag mej på han igen :mad:

DSC00487.jpg

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
De som stannar precis mitt framför av okänd anledning är ännu värre.
Ett praktexempel är tant grön och tant gul i gången på IKEA. De stannar mitt i gången och står och velar.
Blockerar hela skiten och de bakomvarande krockar in i dom med seriekrock som följd.

Störde mig själv jävligt mycket på folk med barnvagn tidigare innan jag själv började dra vagn.
Lärde mig av det och håller därför ett bra tempo, med resultatet att jag kör på Grön och Guls hälsenor på IKEA.

För att inte tala om folk som stannar precis efter en rulltrappa.
Blev kAoZ senast igår när en (fruktansvärt)fet tant stannade en decimeter framför en knökfull rulltrappa.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

De människor som hade med sina ungar och jävla barnvagnar på mc-mässan i helgen stör jag mig iaf på. De kör ju på folks hälsenor stup i kvarten, och jag kan garantera att ungar som är så små att de behöver liggvagn inte är det minsta intresserade av en hojmässa.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
För att inte tala om folk som stannar precis efter en rulltrappa.
Blev kAoZ senast igår när en (fruktansvärt)fet tant stannade en decimeter framför en knökfull rulltrappa.

Samma koncept som med dumjävlar som stannar efter att ha klivit av i liften...av någon anledning är det överjEfla vanligt i Romme, och det är alltid något riksfläppo med hyrskidor på hela familjen...och samma familj ser man fumlandes i de brantare partierna (varför skall de alltid dit, även med lilla telningen på 5, helt utan motorik och muskulatur...?).

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka