Tar skridskoisen skada av skor?
Nej, men skridskorna, när man kör på allt infruset grus dumdjävlarna dragit ut på isen genom att beträda den med skor.
Tar skridskoisen skada av skor?
Just nu stör jag mig på gnagaren som tagit sig in mellan taket och vindsgolvet.
Låter som om den ger sig på röret till taklampan, funderar allvarligt på att ladda av en bössa mot ljudet.
Jag drog till med en gummklubba i taket när en råtta höll på med att springa runt mellan våningarna hos mina föräldrar. Råttan kutade iväg in i en vägg och bröt nacken
Folk som tvunget ska stå mitt i och längst fram en publik på en konsert, för att sedan bara hänga där som en säck potatis eller stå och kramas med sin partner måste vara det absolut störigaste som finns Man ställer sig fan inte där det är 100% chans att det blir en mosh pit/wall of death för att sedan bli sur och jävlig när det händer Sen de idioterna som tvunget ska tränga sig allra längst fram för att 30 sekunder senare svimma och tvingas bäras över publik och staket, ha lite koll på vad du klarar för helvete!
Edit: och karatemoshare! Jävla blockmongon!
Jag stör mig på att det är alldeles för längesen jag var med i en moshpit. >.< Har däremot fått skäll av vakterna på SRC och SRF för att jag försökt starta moshpits. Vaffan, äre hårdrock ska de va en moshpit.
Nej, men skridskorna, när man kör på allt infruset grus dumdjävlarna dragit ut på isen genom att beträda den med skor.
De människor som hade med sina ungar och jävla barnvagnar på mc-mässan i helgen stör jag mig iaf på. De kör ju på folks hälsenor stup i kvarten, och jag kan garantera att ungar som är så små att de behöver liggvagn inte är det minsta intresserade av en hojmässa.
va ha du råkat på för dialekt!? De flesta Finlandssvenskar säger nog euro och djur... vilket låter mycket bättre än evvrro och jur, så de så!
Finlands-svenska, fy fan vad avtändande.
Den vackraste kvinna faller platt till marken om hon öppnar munnen och bryter på denna hemska mix.
Det är ni mumintroll som är annolrunda:
http://www.nordisk-sprakrad.no/folder_att_forstaa/folder_8.htm
dj, gj, lj uttalas [j]: djup, gjorde, ljus, Ljungby.
men
Finlandssvenskan har i flera avseenden ett uttal som ligger närmare ordens skriftbild
Jag växte upp med fornnordiska, ingen svensk begriper vad man pratar om. Praktiskt när man vill snacka med syskonen och inte vill att nån ska fatta.Finlands-svenska, fy fan vad avtändande.
Den vackraste kvinna faller platt till marken om hon öppnar munnen och bryter på denna hemska mix.
Hate it :gåshud
Utmanarna i Gladiatorerna.
Alla ska minsann platta till gladiatorerna direkCt, sen ligger dom där i vanlig ordning :verklighetsförankring
edit:Baronen tränar på mitt gym med en lika svart polare,
jag kan inte skilja på dom, det stör mig.
Bensinförbrukningen är väl redan noll på de flesta lastbilar?Hade jag kört lastbil så hade jag kört ikapp en lagom snabb "kollega", lagt mig bakom i hans luftström och draftat och lagt farthållaren i exakt rätt hastighet på ett lagomt avstånd. Mindre bensinförbrukning, mindre jobbig körning (man behöver inte jobba aktivt för att köra om exempelvis), man kommer fram i stort sett lika fort eftersom hastighetsskillnaderna lastbilarna emellan ändå är marginell, och så inte minst mindre irritation för mina bakomvarande medmänniskor
Det heter evro alternativt euro på svenska. Att skitnödiga svennebananer ska uttala det jurå för att visa att man minsann kan engelska är en annan sak.Jag stör mig på svenskar som inte kan säga euro och djur, varför envisas ni att säga evro och jur?
Ska åka dit och platta till de jefla bolafettona tror jag.
Doh... Bränsleförbrukning då, om det passar herrn bättre?Bensinförbrukningen är väl redan noll på de flesta lastbilar?
Låter som vilken norsk inavelsdialekt som helst, lite småjobbig men begripligt.Jag växte upp med fornnordiska, ingen svensk begriper vad man pratar om. Praktiskt när man vill snacka med syskonen och inte vill att nån ska fatta.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|