Dem.
Kul att du är kvar här, hur gick det med språkkursen ?Qken! Jag påbörjar intensivkurs i Japanska, jag emigrerar. Detta landet är ändå dödsdömt. Man bör nog överväga att sätta sig själv i en bergvägg med hojen innan man ska bli "omhändertagen" av kommande generation på sin ålders höst
Är väl rätt självklart man håller koll på sina utgifter? På så sätt kan man dessutom investera i skosnören av god kvalitet.Att folk går så sjukt långsamt.
Folk som granskar kvittot i affären för att spara ett par kronor.
Att skosnören alltid går av.
Att Annie Lööf pjatar så konstigt.
Kvar och kvar. Den avslutades aldrig. Men har inte bott i Sverige sen 6år tillbakaKul att du är kvar här, hur gick det med språkkursen ?
Grattis som tusan till flytten och att du är karl för dina ord.Kvar och kvar. Den avslutades aldrig. Men har inte bott i Sverige sen 6år tillbaka
Fast det blev väl inte Japan?Kvar och kvar. Den avslutades aldrig. Men har inte bott i Sverige sen 6år tillbaka
Nej det blev staterna och sedermera Östeuropa.Fast det blev väl inte Japan?
Härligt, var i öst är du?Nej det blev staterna och sedermera Östeuropa.
Donetsk?Härligt, var i öst är du?
Ska vi upplysa limmarsekten att om de vill kunna limma året runt så bör de stödja "global warming".Det är sällan man ser folk limma fast sig på E4an under vintertid.
Hehe. För övrigt borde de rycka bort dom så de blir skinnflådda. "hoppsan, satt du fast. Vad oturligt"Ska vi upplysa limmarsekten att om de vill kunna limma året runt så bör de stödja "global warming".
Hehe. För övrigt borde de rycka bort dom så de blir skinnflådda. "hoppsan, satt du fast. Vad oturligt"
Mejslat? Ryck bort är enklare och varför ska man förstöra vägen? Är ju exakt det de vill...Jag såg en bild på en dom hade mejslat loss med en halv kvadratmeter asfaltkaka kvar i handen.
Det kan ha varit en fejkbild, men visst vore det lämpligt
Nej, det förstör ju vägen. (Som kommun aldrig reder upp)Jag såg en bild på en dom hade mejslat loss med en halv kvadratmeter asfaltkaka kvar i handen.
Det kan ha varit en fejkbild, men visst vore det lämpligt
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari