Störiga tråden.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ljudet från stora motorer är tveklöst jäkligt najs. Men ljudet från stora motorer uppspelat medelst den minsta tänkbara högtalarenhet är ju lixom inte riktigt samma sak så jag har rätt svårt att förstå charmen.
Det är lite som på den gamla goda tiden då man försökte snappa upp något genom betalkanalernas kodade utsändningar och försökte skymta ett bröst i den negativa, vandrande och streckade bilden när farsan vägrade betala för Filmnet-abonnemanget.. Det dög möjligen för en 13-åring som inte visste bättre men är ju så långt från verklig vara att det bara skulle kännas menlöst nu.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Ljudet från stora motorer är tveklöst jäkligt najs. Men ljudet från stora motorer uppspelat medelst den minsta tänkbara högtalarenhet är ju lixom inte riktigt samma sak så jag har rätt svårt att förstå charmen.
Det är lite som på den gamla goda tiden då man försökte snappa upp något genom betalkanalernas kodade utsändningar och försökte skymta ett bröst i den negativa, vandrande och streckade bilden när farsan vägrade betala för Filmnet-abonnemanget.. Det dög möjligen för en 13-åring som inte visste bättre men är ju så långt från verklig vara att det bara skulle kännas menlöst nu.

Så det är DET som är orsaken till att du har Canal+/TV1000 idag! :tummenupp

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Så det är DET som är orsaken till att du har Canal+/TV1000 idag! :tummenupp

Nej, det är det som är orsaken till att jag förstod att jag ville jobba med den där fantastiska uppfinningen De Internetz i samma sekund som jag testade för första gången.... Varje gång jag hör ljudet av ett modem tänker man tillbaka på kvällarna då man smygsurfade och med förväntan satt och stirrade medan en halvkackig jpg långsamt ritades ut, rad för rad bara för att fastna i nedladdningen precis i samma sekund som vårtgårdens allra översta del börjat skymtas...
Bara koppla ner, ringa upp igen... BZZzzzttBiiiippKscHHSSSHhhssskaochhkaoocchmEeeep ...och med lite tur kunde nedladdningen återupptas...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jaha. P3 igen. Nu sitter flickorna med konstiga dialekter och diskuterar feminism. Oväntat. Den och den är bra feminister, men den och den är minsann dåliga.

Såhär vill de säga till män: "Prata med mig, vill du inte det så gå. Jag vill ha mer av allt". Jag tror jag spyr.

Jag kan för mitt liv inte begripa hur man i riksradion får ge utlopp för sina personliga politiska åsikter såväl som vad man tycker är rätt och fel.

Ööööörk.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jaha. P3 igen. Nu sitter flickorna med konstiga dialekter och diskuterar feminism. Oväntat. Den och den är bra feminister, men den och den är minsann dåliga.

Såhär vill de säga till män: "Prata med mig, vill du inte det så gå. Jag vill ha mer av allt". Jag tror jag spyr.

Jag kan för mitt liv inte begripa hur man i riksradion får ge utlopp för sina personliga politiska åsikter såväl som vad man tycker är rätt och fel.

Ööööörk.

Dom vill ha över alla normala lyssnare till P4.

Genom att få dessa personligheter att framstå som miffon, kommer folk i alla tider associera till dom varje gång dom hör ordet feminism.

Så på sätt och vis tycker jag dom är smarta, tyvärr finns det ingen kanal att gå till som är/var lika bra som P3.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Menar du Torehammar?
En lysande radiopratare.
Mitt problem är Kodjo Acolor (eller vad fan han heter).
Skrikig tramspelle.
Nu får man höra sådana höjdpunkter som tjejbrottning i radio.

Nej tror inte det är han, det går nog senare på fm det jag tänker på.

Skall forska i det och återkomma.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

Förstår vad du menar men måste ändå tillägga att BRM V16 motorn är på endast 1.5 liter fördelat på 16 cylindrar.

Den hade jag viljat höra live då klippet är från Le-mans och man hör motorn yla hela varvet runt :kär

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Ok. P3 igen. Lyssnade på nåt reseprogram. Var helt ok tills nån tjej från busken skulle ta sig från Paris till Madrid. Självklart skulle hon lifta dit. Tillsammans med en kines.

Varför får man aldrig höra om folk som flåsar ner i en flong BMW 530 eller nåt. Tycker fan att vartenda proram i den kanalen andas vegan-flate-vänster.

Nu fick de iofs regn och blev sjuka. Hoppas de lärde sig en läxa och tar BMWn nästa gång.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Folk och deras jävla instagram. Alla tror att dom är fotografer.

Instagram. Vad är det? Har hört talas om det och tom tankat ned appen, men fattar inte?
Vad har man den till? Trodde det var nån sorts kamerapp, men jag fick då inte igång nån kamera.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka