Störiga tråden.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Två nya saker jag stör mig på:

1. Folk som 2012 har ringsignal som låter som polis/komradio. Fruktansvärd töntvarning.
2. Folk (ofta samma som ovan) som ständigt hasar runt med sin BT-handsfree i örat. Starship Troopers ?

Vad ska man ha då? Ringsignalen från "24"? Jamba finns väl inte längre, guida mig!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Mattyyy

JJ(CBR)JJ Wannabe
Gick med
4 Apr 2012
Hoj
GasGas EC 125 SM -04
Pensionärer som åker i 30 på 70 väg är nog tamefan det värsta som finns och dom ligger gärna i mitten så man knappt kan glida förbi dom. Fyfan såna personer borde inte köra bil

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tillbaka till P3 som jag tidigare redan ondgjort mig över. Jag stör mig något oerhört på de kvinnliga programledarna som talar svenska med konstig dialekt och uppvisar tydliga vänstersympatier.

Nu senast när jag körde bil var det ett program som hette "Gräddhyllan". Gänget satt och diskuterade utseende: En var butchflata (en femma, vad det nu innebär), en hade dreadlocks och en snubbe hade en massa skägg. De ojade sig över att de alltid blev erbjudna droger. Inte konstigt eftersom de ser ut som uteliggare/heroinister hela bunten. De skrattar hela tiden åt varandras URDÅLIGA vitsar och skämt. Flera sketcher talar de med påklistrad dialekt (på sin redan fula). Det blir bara skit av alltihopa.

Vad som gör det hela än värre är att de dessutom får spela "sin" musik. Nån indie pop/rock eller annat skumt kulturellt tjafs som ingen annan än dom rimligtvis kan uppskatta.

Ta bort dom.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tillbaka till P3 som jag tidigare redan ondgjort mig över. Jag stör mig något oerhört på de kvinnliga programledarna som talar svenska med konstig dialekt och uppvisar tydliga vänstersympatier.

Nu senast när jag körde bil var det ett program som hette "Gräddhyllan". Gänget satt och diskuterade utseende: En var butchflata (en femma, vad det nu innebär), en hade dreadlocks och en snubbe hade en massa skägg. De ojade sig över att de alltid blev erbjudna droger. Inte konstigt eftersom de ser ut som uteliggare/heroinister hela bunten. De skrattar hela tiden åt varandras URDÅLIGA vitsar och skämt. Flera sketcher talar de med påklistrad dialekt (på sin redan fula). Det blir bara skit av alltihopa.

Vad som gör det hela än värre är att de dessutom får spela "sin" musik. Nån indie pop/rock eller annat skumt kulturellt tjafs som ingen annan än dom rimligtvis kan uppskatta.

Ta bort dom.

Förmodligen ett bbyråkratiskt vänsterprojekt.
Prova "humorhimlen lab".
Någon anser att det behövs kvinnliga komiker, gärna med utländsk bakgrund.
Roliga behöver de icke vara.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Ta bort dom.
Semestertider, finns inget vettigt folk någonstans.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka