Skrotnisse
What would Shervin do?
Jag passar på att störa mig på mina medmänniskor.....lika bra att köra all in!
Motmänniskor.
Stör mig på folk som uttalar Någonstans som Nånstanch! ... I don't get it, gjorde tyskland en sådan stor inverkan på svenska språket under 2WW ?
Stör mig på folk som uttalar Någonstans som Nånstanch! ... I don't get it, gjorde tyskland en sådan stor inverkan på svenska språket under 2WW ?
Stockholmska då? Böschkusch (=börskurs)
Jag tror mer det handlar om att föräldrarna inte vill åka ensamma och handla för det är så tråkigt, så då drar man med sig hela familjen istället. Sen ursäktar man sin egen feghet utåt med standardsvaret "Du kommer förstå när du får barn".
det dar tror jag inte ett skit pa, finns inget varre an att behvoa dra med ungjavlarna till affaren. och jag kanner INgen foralder som inte haller med
helvete. klickade gilla va misstag
det dar tror jag inte ett skit pa, finns inget varre an att behvoa dra med ungjavlarna till affaren. och jag kanner INgen foralder som inte haller med
Jag är ensamstående med tre barn. Då åker man helst inte och handlar med alla tre men ibland är man så illa tvungen. De som stör sig på det kan hoppa upp och snurra.Är väl ingen som påstått motsatsen?
Däremot måste förälder B följa med förälder A vilket gör att ungjävel C måste med
Jag tror mer det handlar om att föräldrarna inte vill åka ensamma och handla för det är så tråkigt, så då drar man med sig hela familjen istället. Sen ursäktar man sin egen feghet utåt med standardsvaret "Du kommer förstå när du får barn".
Är väl ingen som påstått motsatsen?
Jag är ensamstående med tre barn. Då åker man helst inte och handlar med alla tre men ibland är man så illa tvungen. De som stör sig på det kan hoppa upp och snurra.
Och du som dalkarl, hur uttalar du det här bynamnet? (Romme Alpin i bakgrunden)
Både stavning och uttal lär vara äldre än ww2...
View attachment 353072
Tog tid innan de 'infödda' avslöjade hemligheten för mig...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|