stötta/hjälp denna personen (krock)

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Jag spräckte ögonbrynen när jag cyklade och om jag hade krockat med mci den farten hade det inte hänt nått:D stod nästan still när jag rammla och landa på en spettsig sten;) kanske 3km/h

hur i helvete lyckas du ramla när du står still då :p:D

ne ja blev medvetslös direkt så ja kommer inte ihåg nåt från olycksögonblicket. men de e la tur man tuppa av annars så hade jag legat och haft jävligt ont

Ja det måste bättre att inte vara vid medvetande för jag tror inte man vill se sin egna kropp skadad och ha jätteont..
 
Last edited:

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
hur i helvete lyckas du ramla när du står still då :p:D



Ja det måste bättre att inte vara vid medvetande för jag tror inte man vill se sin egna kropp skadad och ha jätteont..

jag hoppade på ett hopp och då landade jag på framhjulet.. och landningen var typ en lerig/stenig/grenig nerförsbacke med framhjulet först, så det spårade som fan. Så där jag hade parerat ett antal gånger då jag kunde rammlat när jag stod nästan still så var det typ en gren och så vred sig styret 90 grader och då föll jag bara i sidled för han inte dra ner foten (så som kaptenfilling alltid gör med sin minimot om ni har sett det):D och då träffade jag en liten vass jävla sten:D så jag ställde mig upp och gapflabbade och gick upp till kompisarna som stod vid hoppet och skrattade, när jag kom upp så sa min kompis att jag blödde och då började det rinna regält med blod;) så då fick det bli sjukhuset:D
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
jag hoppade på ett hopp och då landade jag på framhjulet.. och landningen var typ en lerig/stenig/grenig nerförsbacke med framhjulet först, så det spårade som fan. Så där jag hade parerat ett antal gånger då jag kunde rammlat när jag stod nästan still så var det typ en gren och så vred sig styret 90 grader och då föll jag bara i sidled för han inte dra ner foten (så som kaptenfilling alltid gör med sin minimot om ni har sett det):D och då träffade jag en liten vass jävla sten:D så jag ställde mig upp och gapflabbade och gick upp till kompisarna som stod vid hoppet och skrattade, när jag kom upp så sa min kompis att jag blödde och då började det rinna regält med blod;) så då fick det bli sjukhuset:D


Du gjorde en kapten filling haha :p måste sätt roligt ut.. gjorde likadant med ktmen i skogen... missa sten där jag skulle sätta ner foten och plask ner på marken.. dock en massa mjuk mossa så det hände ingeting :D Stod då även still :p
 

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Ort
Skåne
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Hoppas killen klarar sig och slipper få några men.




Kör man i 80 på 50väg är det knappast bilisten som ska lastas. Du kommer ca 10 meter längre varje sekund jämfört med om du kör i femtio, tro fan att det blir svårt att avgöra avstånd för bilisten då. Hade han hållt hastigheten hade han troligtvis inte haft så svåra skador som han har nu..



@Alla fuckon

Det är ju skamligt så blåsta en del är i huvudet. I ena tråden är NiklasL en ball jävel som kryssar mellan bilar på motorvägen i 240km/h och i nästa tråd så ska vi ta det mer försiktigt och se upp för alla bilar. Dessutom är det ju alltid biljävlarnas fel tydligen. :nAcKskÅtt:
 

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2014 KTM Duke 690
Hoppas killen klarar sig och slipper få några men.




Kör man i 80 på 50väg är det knappast bilisten som ska lastas. Du kommer ca 10 meter längre varje sekund jämfört med om du kör i femtio, tro fan att det blir svårt att avgöra avstånd för bilisten då. Hade han hållt hastigheten hade han troligtvis inte haft så svåra skador som han har nu..



@Alla fuckon

Det är ju skamligt så blåsta en del är i huvudet. I ena tråden är NiklasL en ball jävel som kryssar mellan bilar på motorvägen i 240km/h och i nästa tråd så ska vi ta det mer försiktigt och se upp för alla bilar. Dessutom är det ju alltid biljävlarnas fel tydligen. :nAcKskÅtt:

Japp, http://WWW.SPORTHOJ.COM i ett nötskal
 

FunkYFresH

sweet
Gick med
29 Aug 2006
Ort
skövde
Hoj
Aprilia RS
Hoppas killen klarar sig och slipper få några men.




Kör man i 80 på 50väg är det knappast bilisten som ska lastas. Du kommer ca 10 meter längre varje sekund jämfört med om du kör i femtio, tro fan att det blir svårt att avgöra avstånd för bilisten då. Hade han hållt hastigheten hade han troligtvis inte haft så svåra skador som han har nu..


@Alla fuckon

du snygging..de e bilistens fel..för de e liksom väjningsplikt där och han sneddade över vägen utan att se sig för
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top