Stackars er i Sthlm... jävla Nazist snut!

sandstream

Guest
CHIPPEN_no1 skrev:
2398828 Men vänta nu är det inte du som åker Moppe? sist jag provade en K5:a tyckte jag den var lika slö som en K50 från 81 ;)
Moppefucko har inte så mycket att göra med vilken hoj man har.
Klart din turbohoj är snabbare än min, din k*k är säkert också längre än min ;)

Bara för att förtydliga tycker jag inte att du verkar vara något moppefucko men att dra till med nazit tycker jag var att ta i lite.
Känner en del poliser och det är oftast väldigt trevliga.
CHIPPEN_no1 skrev:
Tillbaka till ämnet så skrev jag bara vad som hände moppe fucko eller inte its the true story... även om Polismannen var riktigt otrevlig och nog lite över gränsen vad som är lagligt (vad hade tex hänt om jag ramlat när han slet tag i min axel?) så uppträdde jag lungt och trevligt, brukar oftast gå bättre istället för att tjafsa emot.
Anledningen till att många mc-poliser kan uppfattas som agressiva när de stoppar en beror ju på att de ofta inte får stopp på sporthojarna.
Istället för att stanna växlar de ner och drar.

Har själv blivit stoppad av en mc-polis som körde in snett framför mig så att jag inte kunde smita och det har jag inga problem med så länge polisen inte utsätter mig för någon oskälig fara.
 

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Turbo Gixxer
sandstream skrev:
2398975 Moppefucko har inte så mycket att göra med vilken hoj man har.
Klart din turbohoj är snabbare än min, din k*k är säkert också längre än min ;)

Bara för att förtydliga tycker jag inte att du verkar vara något moppefucko men att dra till med nazit tycker jag var att ta i lite.
Känner en del poliser och det är oftast väldigt trevliga.
Anledningen till att många mc-poliser kan uppfattas som agressiva när de stoppar en beror ju på att de ofta inte får stopp på sporthojarna.
Istället för att stanna växlar de ner och drar.

Har själv blivit stoppad av en mc-polis som körde in snett framför mig så att jag inte kunde smita och det har jag inga problem med så länge polisen inte utsätter mig för någon oskälig fara.

Vem är så dum så man försöker dra snuten på Mälarn runt? inte äns G*host*R skulle göra det tror jag...

Jaja Ordavalet Nazist Snut var kanke att ta i men han var allt ifrån trevlig ;) tyckte mest det var kul att den andra polisen var så grym!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top