Stalkers på SH?

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
OK.

Fick följande med titeln "Fantasihojar?"

Som sagt; inget hotfullt. mer triumferande över att ha "avslöjat mig". 10 minuter senare kom andra meddelandet där personen hittat rätt och kunde konstatera att jag finns på riktigt...

Jag tror själv inte jag känner personen, den har skrivit i andra trådar som jag över huvud taget inte engagerat mig i.

Verkar ha ett rikt inre liv.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Låt idioten lida!
Dom är skitkul och leka med annars! :rofl ,haft sönder sådant här folk på ett sätt som var omänskligt , dom bröt ihop och ställde sig så att säga på broräcket indränkta i bensin med en tändare i handen,tampong med stesolid i röva m.m

Va fan tänk dig att det är en sån där som sitter naken med en toaborste i röva och runkar med diskhandskar åt en gammal farbror i tv....haha.sicken fåne.Och säkert förföljer han och har sexuella drömmar

P.s
Säkerhetstjänsten är alltid intresserad av psykiskt sjuka , narren kanske blir värvad dit nu efter detta.
I now , var och trasslande runt på tidigt 2000tal på Säpo med en avgång Säpochef som resultat (Jan Danielsson 2003)
Jag hade mycket kul med psykisktsjuka stalkers dom älskade att anställa:D ,Chefen avgick från aphuset för dom var trasiga och vilda efter jag kört skiten ur dom

:tummenupp

Wow, du upphör aldrig att förvåna. Jag har fortfarande inte fått en receptkopia på det du knaprar trots ihärdiga påminnelser :(

Tills Ts; Det måste väl ändå vara lite smickrande med en alldeles egen Stalker?

För några år sedan var det en tjomme som efterfrågade vad folk hade i sina byxfickor om dagarna, en helt oskyldig tråd med andra ord i brist på körbara vägar.
Den tokfan pm'ade mig flertalet gånger om att han ville ha bilder på det jag hade i fickorna och att jag var tvungen att beskriva mer utförligt :crash :3freak
Då blev jag lite oroad men han gav sig till slut.

Jag sålde en bil för några år sedan och köparen hade i sin tur sålt den till en kille som hade hittat ett papper med mitt namn och adress på och hörde av sig och ville bara prata strunt om allt mellan himmel och jord, helt nykter. Sådana människor upptäcker tyvärr inte psykvården förrän det är för sent...

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Gulligt, någon har ett lite mer offensivt sätt att visa sin kärlek, be om adressen så du kan skicka lite rosor.:tummenupp

När framrutan ser ut såhär kan det däremot vara läge att höra av sig till polisen så de åtminstone vet varför du tillslut upphör existera...
IMG_18991.jpg

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
En viktig aspekt som jag inte känner att vi bottnat riktigt är:
Har du de hojar du utger dig för att ha då?

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
En viktig aspekt som jag inte känner att vi bottnat riktigt är:
Har du de hojar du utger dig för att ha då?

Det glädjer mig att frågan kommer från en konservativ kapitalist :) Dina senaste trådar borde väl bekräfta att man inte skall ha japanskt skit i garaget.

Vet inte om jag vågar lägga ut bildbevis, kanske retar upp fler jantesvenskar så:

I hereby solemnly swear that the bikes listed in my profile are currently in my possession. I can also confirm (although not swear) that I do possess the powers of the dark side and that the cookies are indeed good!

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Vilket härligt blocko du fått på halsen. Sannolikt är det väl en skuggrädd typ så ip numret lär väl inte ge nå kul. .

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Låter nästan som nån brud som blivit bränd av dig och reggat sig för att kolla upp vad du sysslar med. Be afraid, be very afraid.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Wow, du upphör aldrig att förvåna. Jag har fortfarande inte fått en receptkopia på det du knaprar trots ihärdiga påminnelser :(

Tills Ts; Det måste väl ändå vara lite smickrande med en alldeles egen Stalker?

För några år sedan var det en tjomme som efterfrågade vad folk hade i sina byxfickor om dagarna, en helt oskyldig tråd med andra ord i brist på körbara vägar.
Den tokfan pm'ade mig flertalet gånger om att han ville ha bilder på det jag hade i fickorna och att jag var tvungen att beskriva mer utförligt :crash :3freak
Då blev jag lite oroad men han gav sig till slut.

Jag sålde en bil för några år sedan och köparen hade i sin tur sålt den till en kille som hade hittat ett papper med mitt namn och adress på och hörde av sig och ville bara prata strunt om allt mellan himmel och jord, helt nykter. Sådana människor upptäcker tyvärr inte psykvården förrän det är för sent...

Haha men du om du fortsätter sätta platttor och gräva lite jord och är bra på det så gör det ponken :såjaponken - i teknikforumet finns regler som säger att den som har kompetetens skall snacka :hihi

Inom Säkerhetspolisens uppdrags instruktion finns att man skall genomföra storskalig allmän spaning och det ser exakt ut nu som då för länge sedan.
För att arbetsuppgiften skall kunna genomföras på ett kostnadseffektivt sätt med viss tillgång till personal på stan så rekryteras folk som inte arbetar.Dessa finns redan innan i systemet som "frigångare" som kan användas.

Dit tillhör psyksjuka som är sjukkassefall,socialbidragstagare,arbetslösa och även folk med fysiska handikapp som redan uppbär ett grundbelopp men kan fås att arbeta med lite mer öppna ögon mot en penning på fickan och en visk i örat att "dom visst är viktiga i samhället".

Alla har ju undrat om gubbgänget på kaffet,sjukassefallet som alltid staplar omkring och skickar sms och så vidare.

Dessa utgör grundstommen i arbetet , inget märkligt alls med det att man ofta hittar psykiskt sjuka inom arbetsplatsen Säkerhetstjänsten som är en direkt avdelning av Säkerhetspolisen , ni vet hangarounds som gör skitjobbet för småpengar.

Enkelt förklarat för en plattläggare:D

Longkalsong

Medlem
Gick med
14 May 2005
Hoj
Aprilia Tuono 1000 Factory, Honda 900 Hornet, MotoGuzzi Stornello samt en WR250 och en Yamaha RD 500
Haha men du om du fortsätter sätta platttor och gräva lite jord och är bra på det så gör det ponken :såjaponken - i teknikforumet finns regler som säger att den som har kompetetens skall snacka :hihi

Inom Säkerhetspolisens uppdrags instruktion finns att man skall genomföra storskalig allmän spaning och det ser exakt ut nu som då för länge sedan.
För att arbetsuppgiften skall kunna genomföras på ett kostnadseffektivt sätt med viss tillgång till personal på stan så rekryteras folk som inte arbetar.Dessa finns redan innan i systemet som "frigångare" som kan användas.

Dit tillhör psyksjuka som är sjukkassefall,socialbidragstagare,arbetslösa och även folk med fysiska handikapp som redan uppbär ett grundbelopp men kan fås att arbeta med lite mer öppna ögon mot en penning på fickan och en visk i örat att "dom visst är viktiga i samhället".

Alla har ju undrat om gubbgänget på kaffet,sjukassefallet som alltid staplar omkring och skickar sms och så vidare.

Dessa utgör grundstommen i arbetet , inget märkligt alls med det att man ofta hittar psykiskt sjuka inom arbetsplatsen Säkerhetstjänsten som är en direkt avdelning av Säkerhetspolisen , ni vet hangarounds som gör skitjobbet för småpengar.

Enkelt förklarat för en plattläggare:D

Så du menar alltså på fullaste allvar att gubbarna i fiket på konsum skulle vara anställda och avlönade av säkerhetspolisen med avsikt att spana på mig när jag köper falukorv?

Om vi för en stund antar att du har rätt, hur har man klarat att bevara denna hemlighet? Om man nu jobbar med ett klientel som skriker av glädje så hörs över hela kommunen när de hittar en tia ute vid kundvagnarna. Och som sedan styrkta av en stark som genast inhandlats för nämda tia och några pantglas vitt och brett berättar sin livshistoria och hur samhället behandlat dem för alla som orkar lyssna.

Hur kommer det sig att just du känner till detta? Jobbar du på säkerhetspolisen eller är du "anställd" som spanare?

Jag kan se det som högst troligt att säkerhetspolisen bedriver spaning, men att det skulle ske på det sätt och i den omfattning som du beskriver känns helt absurt.

Longkalsong

Medlem
Gick med
14 May 2005
Hoj
Aprilia Tuono 1000 Factory, Honda 900 Hornet, MotoGuzzi Stornello samt en WR250 och en Yamaha RD 500
Men du grabben du verkar ju vara jätteupprörd nu och verkar nte ens kunna läsa?
Mår du ens bra??

Om det är mig du avser med ovanstående inlägg så kan jag upplysa om att jag mår utmärkt och är vid god psykisk hälsa. Dessutom är jag inte det minsta upprörd, bara förvånad och till viss del ganska road över vilka fantasier vissa personer kan koka ihop.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Gott :tummenupp

Du verkade vara lite obalanserad och tjöt.
Men det finns hopp tydligen

P.s

Verka inte stressad när uteliggaren drar ett sms när du
gå in på Konsum och gubbarna verkar gemytliga och
mysiga:krama

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det är något hos motorcyklar som tilltalar män med auktoritetsproblem, förhöjd självbild och konspiratorisk läggning. Jag tycker det är spännande!

Last edited:

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Om det är mig du avser med ovanstående inlägg så kan jag upplysa om att jag mår utmärkt och är vid god psykisk hälsa. Dessutom är jag inte det minsta upprörd, bara förvånad och till viss del ganska road över vilka fantasier vissa personer kan koka ihop.
Tur annars rekryterar säpo dej :D

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...