Start2Ride

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Pekpinnarna försvann efter staketsyningen.
Men håller med, riktigt bra event och jäkligt kul att få testa på lite hojar, både sånt som var intressant och såna som man aldrig skulle kört annars.

När skedde denna så kallade staketsyning? Jag var där på lördan vid typ klockan ett och då var det lite folk med västar/funktionärer ute längs banan men de använde inga pekpinnar vad jag såg.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
När skedde denna så kallade staketsyning? Jag var där på lördan vid typ klockan ett och då var det lite folk med västar/funktionärer ute längs banan men de använde inga pekpinnar vad jag såg.

På söndagseftermiddagen.

Chew

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2016
Hoj
Yamaha FZ6-SA
Trist att någon kraschar eller skadar sig men för övrigt tyckte jag det var ett underbart tillfälle att prova en massa olika hojar. Även sådana som man troligen aldrig kommer att köra (2 hjul därfram med b-körkort *kräks*) men det var givande och generöst ifrån alla underbara tillverkare som var där. Själv körde jag ca 35 olika hojar på två dagar och vissa blev mer än "en" tur med på banan! Håller med om att landsväg hade varit nice, men nu vet jag vilka tre hojtar jag ska provköra på landsväg innan jag köper! =) Tack SMC :banana

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!