dumdum
Ny medlem
skulle vilja ha lite tips om hur man lämplligen bär sig åt för att få igång skrället. Har precis inhandlat och har inte skuggan av teknik
dumdum skrev:skulle vilja ha lite tips om hur man lämplligen bär sig åt för att få igång skrället. Har precis inhandlat och har inte skuggan av teknik
WaZZe skrev:Kicka försiktigt tills det tar stopp, dra in dekompen, kicka förbi läget nån cm, släpp dekompen, upp med kicken hela vägen och sen bara trampa igenom. absolut ingen gas. Har hojen stått en natt så chokar man på 2:a eller 3:e läget.
PutteLiten skrev:Jag kickar i gång min på 1:a eller 2:dra, och så här gör jag.
Tog mig ungefär två veckor att lära mig att kicka igång den på första. För mig låg hemligheten i att ha rätt choke läge vid rätt temperatur.
(köpte min på hösten/vintern)
- lycka till
Busaberg skrev:På Husaberg sitter det en liten knapp vid gashandtaget som man trycker på när man ska starta.Har inte Honda någon sån.......
dumdum skrev:skulle vilja ha lite tips om hur man lämplligen bär sig åt för att få igång skrället. Har precis inhandlat och har inte skuggan av teknik
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|