startnummer

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
hazzer6 skrev:
vem p åkarlskoga är det man ska maila,en direktlänk vore tacksamt

Ett tips: Om du vill ha tag på info som man kan misstänka har diskuterats tidigare så finns en alldeles utmärkt sökfunktion här på sporthoj.com. Upptill i racingforumet så klickar du på "Sök i detta forumet" och i rutan som kommer upp så skriver du t.ex. "startnummer" så ska du se att den frågan har diskuterats och besvarats tidigare.

Detta är inte sagt för att vara dryg eller något, men när vi har en jättebra sökfunktion så är det fiffigt att använda den så slipper vi svara på samma saker gång efter annan.

Svaret på din fråga är annars: Maila Tony Jacobsson på Karlskoga motorförening (kga.motorforening@telia.com)

hazzer6

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
r6
jag hade sökt efter det men fick inget svar,kollade igen idag och såg att jag hade stavat nummer med ett m,rätt klantigt.....

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
hazzer6 skrev:
jag hade sökt efter det men fick inget svar,kollade igen idag och såg att jag hade stavat nummer med ett m,rätt klantigt.....

Om jag var som du skulle jag ringa direkt så snart som möjligt. I alla fall om du ska köra i Rookie600B. Jag hämtade ut mitt nr #13 :banana (passar mig) i söndags. Då fanns följande nr kvar i den klassen: 12, 88, 93 och 96 tror jag det var. I Rookie1000 verkar det oxå vara rätt tjockt...

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
R1bjorn skrev:
Om jag var som du skulle jag ringa direkt så snart som möjligt. I alla fall om du ska köra i Rookie600B. Jag hämtade ut mitt nr #13 :banana (passar mig) i söndags. Då fanns följande nr kvar i den klassen: 12, 88, 93 och 96 tror jag det var. I Rookie1000 verkar det oxå vara rätt tjockt...

Kan kanske vara ide att säga till om man inte ska tävla i år alltså, annars får man göra som jänkarna, köra tresiffrigt... :lol

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning