Det är roligare att vara osams med dig, det är nog därförVi behöver inte ha nån diskussion om det, vi är otroligt nog överrens. Undrar när det hände senast?
Det är roligare att vara osams med dig, det är nog därförVi behöver inte ha nån diskussion om det, vi är otroligt nog överrens. Undrar när det hände senast?
Jag tror Klippinge tar Anderstorp med låga 1:36 tider och BC WHUELAAAR hela rakan med R1an och kommer 2a
Japp.Klippinge,Per i förnamn???
Ska jag komma på pallen måste det regna, mycket...Tror Klippinge tar hem detta, Ohlzen tvåa och Sandström eller BC trea.
borde du inte heja på den svarta cbren med nr12Jag tror Klippinge tar Anderstorp med låga 1:36 tider och BC WHUELAAAR hela rakan med R1an och kommer 2a
Me tanke på alla cbr racers i denna tråd så tänkte jag höra om det är någon som vill byta bakdelen på kåpsetet med mig. Jag har en till en aluram. Men behöver den till original då min inte passar.
Ska jag komma på pallen måste det regna, mycket...
Passar den inte om du Sågar av bakramen ca 10-15 cm?, är större chans att den klarar sig vid en krasch också om den är kapad
Regn är ju alltid blött å trevligt att köra i
Eller så blir det snöRegnet kommer säkert stå som spön i backen, i varje fall en av dagarna
Inte sugen på att betta men om Klippinge håller sig på hjulen finns det ingen som rår på honom i torrt.Nån som är sugen på att betta om topp 3?
1 hundring?
Inte sugen på att betta men om Klippinge håller sig på hjulen finns det ingen som rår på honom i torrt.
Nån som är sugen på att betta om topp 3?
Iaf gissa
Jag åker för långsamt på Torpet för att ha med tätstriden att göra, tyvärr.Sen då? Du 2a? Bc?
Jag tror på Linus!
Tror på din syrra! Kan vi va lite seriösa
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj