Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Nja, i mitt fall va de nog mer undantaget som bekräftar regelnDet e gött det är ordning å reda på dig till skillnad från mig som har nada koll på nånting
Nja, i mitt fall va de nog mer undantaget som bekräftar regelnDet e gött det är ordning å reda på dig till skillnad från mig som har nada koll på nånting
Jag startade som typ 37:a eller något sånt och fick ställa mig snett för att få ett någorlunda rakt spår
Om jag minns rätt var det torrt och grabbarna längst fram klassade efter säsongen upp sig för att köra mot de stora grabbarna
OT: 40 st 1000-kubikare som drar iväg över flygrakan är inte kattskit
Jag startade som typ 37:a eller något sånt och fick ställa mig snett för att få ett någorlunda rakt spår
Om jag minns rätt var det torrt och grabbarna längst fram klassade efter säsongen upp sig för att köra mot de stora grabbarna
Men tycker inte man har i superbike att göra om man inte har ngra ambitioner o inte kan panga på en 1,35tid!!
o 1.36,9 e alldeles för långt ifrån..
Så får köra lite erf istället. Tempot passar bättre där!
o ngr r1000
Men tycker inte man har i superbike att göra om man inte har ngra ambitioner o inte kan panga på en 1,35tid!!
o 1.36,9 e alldeles för långt ifrån..
Så får köra lite erf istället. Tempot passar bättre där!
o ngr r1000
Tycker du ska köra REC då, kör man inte 1.34 på torpet har man inget i NEC att göra...
Gött att det kommer gå fort på Torpet
Har visserligen bara kört 1:38, men med ny hoj å lite draghjälp ska
det förhoppningsvis kunna gå lite fortare
Vem fan behöver Superbike när det fortfarande går att utvecklas i R1000
ny hoj? går de fortare då??
Bajsar björnen i skogen?
Klart det fortare med ny hoj
Hmm. En fråga... Jag funderar på att ställa upp på Anderstorp, men jag har långt ifrån de här tiderna som ni raddar upp nu. Således... Vilken är loosers time på A-torp? Och hur fort bör man ta sig runt för att inte känna sig som Gunnar 83 med permobil?
Hmm. En fråga... Jag funderar på att ställa upp på Anderstorp, men jag har långt ifrån de här tiderna som ni raddar upp nu. Således... Vilken är loosers time på A-torp? Och hur fort bör man ta sig runt för att inte känna sig som Gunnar 83 med permobil?
Men det var väl i regn?Förra året körde jag 1.55
Under 1.50 så sticker du nog inte ut för mycket.
Men det var väl i regn?
Vrid på rullen bara och skit i att bromsa!Tyvärr inte, men jag önska jag kunde skylla på det
Vrid på rullen bara och skit i att bromsa!
Jag körde 1,51 i regn och var ändå 4 sekunder efter vinnarens bästa varvtid
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |