stay bamboocha

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
-Rosen- skrev:
2149737 kanske det var, jag har aldrig sett den innan iaf. trots att jag kollar ganska så mycket på mtv

Jag tittar inte nämnvärt mycket på televisionen, dock så har jag ett minne av "savant" karaktär.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Rocky skrev:
2149754 Jag tittar inte nämnvärt mycket på televisionen, dock så har jag ett minne av "savant" karaktär.
vid vilken tidpunkt brukar du titta, tänkte att de kanske inte visar den före elva eller liknande

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
-Rosen- skrev:
2149758 vid vilken tidpunkt brukar du titta, tänkte att de kanske inte visar den före elva eller liknande

Jag har endast sett den sen kvällstid, vilket jag också utgår ifrån att dom sänder reklam av sådan karaktär efter en viss tidpunkt.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Som sagt. Fanta har jordens sämsta reklam, även om de slänger med en gnutta ironi i det hela...

Va i New York för ca två år sen. Oj oj oj... Vilken ruggigt kass Fanta reklam som gick där..

"Wanta Fanta, Wanta fanta...." Får fortfarande krupp bara jag tänker på den.

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
FreddaAbborre skrev:
2149848 Som sagt. Fanta har jordens sämsta reklam, även om de slänger med en gnutta ironi i det hela...

Va i New York för ca två år sen. Oj oj oj... Vilken ruggigt kass Fanta reklam som gick där..

"Wanta Fanta, Wanta fanta...." Får fortfarande krupp bara jag tänker på den.
"Ta't lugnt, ta Toy" :)

Förresten, nån som kommer ihåg den klassiska Snickers-reklamen ?

En ung skogshuggare som står å flottar timmer med värsta stockholmsdialekten: "Det här e ett rätt tufft jobb..."

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Ingen som stör sig på den där tjommen i burger king-reklamen då? Jag ryser varenda gång han smilar så där vidrigt.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
HanneZ skrev:
2149976 Ingen som stör sig på den där tjommen i burger king-reklamen då? Jag ryser varenda gång han smilar så där vidrigt.

Syftar du på supernajs-reklamen?

jag stör mig inte av den enkla anlendingen att han handplockats just för att se sådär äckligt bratig ut.

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Santo skrev:
2149759 Festisreklamen däremot :yoparty

My name is Ivan. I drink fiestis every day :lol

Kan vara den roligaste reklamen på MYCKET länge den rockar fett :yoparty

Sjukt irreterande om Bamboocha inte betyder någonting alls. I övrigt är inte fanta reklamen ens i närheten av den där indiska kyckling lyckliga familj reklamen den är vidrig.

Kommer någon ihåg den där lilla kinesiska ungen som satt på toaletten och sprutade med någon doftgrejj? Den suger stenhårt blir bara arg när jag se den.

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
prise skrev:
2150223 Kan vara den roligaste reklamen på MYCKET länge den rockar fett :yoparty

Sjukt irreterande om Bamboocha inte betyder någonting alls. I övrigt är inte fanta reklamen ens i närheten av den där indiska kyckling lyckliga familj reklamen den är vidrig.

Kommer någon ihåg den där lilla kinesiska ungen som satt på toaletten och sprutade med någon doftgrejj? Den suger stenhårt blir bara arg när jag se den.

Vill döda ungjäveln långsamt varje gång jag ser den.

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
vet inte vad bamboocha betyder men när jag var i grekland så sa dom inte bamboocha på reklamen utan dom sa istället bambaacha. vilket jag tyckte var konstigt, bamboocha kanske betyder något fult på grekiska ... någon som vet?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Kommer ihåg för en jävla massa år sedan när det var någon pasta reklam och det var nån jävla snorunge som kastade nått i en önskebrunn. Den var så rutten att jag flera gånger försökte ta självmord genom att hugga mig med fjärrkontrollen i huvet. ( Nä det försökte jag inte, men dålig var den. )

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
spectre skrev:
2150881 Kommer ihåg för en jävla massa år sedan när det var någon pasta reklam och det var nån jävla snorunge som kastade nått i en önskebrunn. Den var så rutten att jag flera gånger försökte ta självmord genom att hugga mig med fjärrkontrollen i huvet. ( Nä det försökte jag inte, men dålig var den. )
Det var inte så länge sedan... Hon såg ut som en dvärg, och ja, man ville begå självmord med trubbiga och för syftet inte anpassade föremål.

Kessel

Finne (Jeppisbo)
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
mitt mellan två...
Riesen, Kinder och Merci (alla tyska i grunden, tror jag) = sämst

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...