kanske det var, jag har aldrig sett den innan iaf. trots att jag kollar ganska så mycket på mtvRocky skrev:2149715Du menar www.martinshop.se reklamen, som dom visat kontinuerligt dom senaste sex månaderna eller?
Nej den är ju inte allt för vanlig.
WWWY?mb skrev:2149727Fan ta reklamen
-Rosen- skrev:2149737kanske det var, jag har aldrig sett den innan iaf. trots att jag kollar ganska så mycket på mtv
vid vilken tidpunkt brukar du titta, tänkte att de kanske inte visar den före elva eller liknandeRocky skrev:2149754Jag tittar inte nämnvärt mycket på televisionen, dock så har jag ett minne av "savant" karaktär.
Paradoxy skrev:2149405Jag hatar fanta reklamen, sämre får man fan leta efter
-Rosen- skrev:2149758vid vilken tidpunkt brukar du titta, tänkte att de kanske inte visar den före elva eller liknande
"Ta't lugnt, ta Toy"FreddaAbborre skrev:2149848Som sagt. Fanta har jordens sämsta reklam, även om de slänger med en gnutta ironi i det hela...
Va i New York för ca två år sen. Oj oj oj... Vilken ruggigt kass Fanta reklam som gick där..
"Wanta Fanta, Wanta fanta...." Får fortfarande krupp bara jag tänker på den.
Fan-tastiskt detektivarbeteMarkus skrev:
HanneZ skrev:2149976Ingen som stör sig på den där tjommen i burger king-reklamen då? Jag ryser varenda gång han smilar så där vidrigt.
Santo skrev:2149759Festisreklamen däremot
My name is Ivan. I drink fiestis every day
prise skrev:2150223Kan vara den roligaste reklamen på MYCKET länge den rockar fett
Sjukt irreterande om Bamboocha inte betyder någonting alls. I övrigt är inte fanta reklamen ens i närheten av den där indiska kyckling lyckliga familj reklamen den är vidrig.
Kommer någon ihåg den där lilla kinesiska ungen som satt på toaletten och sprutade med någon doftgrejj? Den suger stenhårt blir bara arg när jag se den.
OT: Jag har gått en kurs ledd av killen bakom den reklamen.Santo skrev:2149759Festisreklamen däremot
My name is Ivan. I drink fiestis every day
Vikingarockaren skrev:2150498Vill döda ungjäveln långsamt varje gång jag ser den.
Det var inte så länge sedan... Hon såg ut som en dvärg, och ja, man ville begå självmord med trubbiga och för syftet inte anpassade föremål.spectre skrev:2150881Kommer ihåg för en jävla massa år sedan när det var någon pasta reklam och det var nån jävla snorunge som kastade nått i en önskebrunn. Den var så rutten att jag flera gånger försökte ta självmord genom att hugga mig med fjärrkontrollen i huvet. ( Nä det försökte jag inte, men dålig var den. )
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|