Det hela känns mer och mer som ett "konstprojekt!"Sagan fortsätter. Stefan postade inte några nya videos på en månad. För en vecka sedan la han ut en rad klipp där han vandrar runt planlöst på olika platser. Lägger in några insiktsfulla kommentarer här och var. Typ ”Here is a boat in Philippine” och andra matnyttiga upplysningar. Nästa klipp….
Hemma i Sverige! Wtf. Tydligen måste Stefan jobba ihop lite pengar över sommaren för att sedan resa tillbaka. Tydligen har han träffat en tjej där nere som heter Movilla.
Just nu:
Stefan befinner sig i de norska skogarna. Han har fått ett nattjobb i Norge så nu *försöker* han bygga en koja i skogen att sova i på dagarna. Det blir bara en ”säng” som brakar samman när han lägger sig på den.
Ju mer jag kollar desto fler frågor.
Varför åka hem efter bara en månads vistelse?
Hur fick han råd med flygbiljett hem?
Vem är denna Movilla?
Vad har du för plan, Stefan?
Man önskar ju det. Tyvärr tror jag inte det.Det hela känns mer och mer som ett "konstprojekt!"
Åh, kommer ihåg att jag hörde delar av dom kassettbanden på radio.Det är såhär det blir med modern teknik.
Tomas Tengby körde "Svensk man på resa", i morgonpasset, tidigt 90-tal. En låda kassetter med besynnerliga reseskildringar han hittat på någon loppis.
Får lite liknande intryck av detta, fast mörkare och mer oorganiserat.
Man visste noll om vem mannen var och han kommenterade sina resor på det mest eftertänksamma och besynnerliga vis. Intrycket var iaf att det rörde sig om en ordningsam, stabil men väldigt ensam människa...
...och han körde SAAB.
Åh, kommer ihåg att jag hörde delar av dom kassettbanden på radio.
Han som spelat in banden reste ensam och bodde i sin bil har jag för mig?
-"Vaknade."
-"Borstade tänderna."
-"Tittade ut."
-"Åt ett ägg. Det var gott."
Både sorglig och trevlig samtidigt på något vis.
Åh, kommer ihåg att jag hörde delar av dom kassettbanden på radio.
Han som spelat in banden reste ensam och bodde i sin bil har jag för mig?
-"Vaknade."
-"Borstade tänderna."
-"Tittade ut."
-"Åt ett ägg. Det var gott."
Både sorglig och trevlig samtidigt på något vis.
- Jag tycker synd om grabben.Stefan är kvar i Norge. Flickvännen i Filippinerna har gjort slut så humöret är inte på topp. Satsar på att spara ihop pengar till en ny resa så han kan hjälpa folket där nere.
Håller med. Uppenbart att han lider av psykisk ohälsa och hade behövt hjälp att ordna upp sitt liv. I början var det bara en sjuk idé hos en skum typ. Nu tycker jag mig se en helt annan, mycket deprimerad sida.- Jag tycker synd om grabben.
Känns väldigt ensam i ett sorgligt dag-för-dag-liv, helt utan en vettig ekonomisk forecast och till synes begränsad omvärldsuppfattning i stort.
Det verkar som att Stefan skall bli bonde i Filippinerna och ha anställda, hur nu detta skall gå till..
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
Snubben får ju ont i hela kroppen och måste vila i två dagar bara av att knyta skorna. Jordbruk i Filippinerna känns som jäkligt mycket slit för att endast ha råd med ris och kyckling.Det verkar som att Stefan skall bli bonde i Filippinerna och ha anställda, hur nu detta skall gå till..
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
Snubben får ju ont i hela kroppen och måste vila i två dagar bara av att knyta skorna. Jordbruk i Filippinerna känns som jäkligt mycket slit för att endast ha råd med ris och kyckling.
Vilket Samhalljobb som helst och en billig hyresrätt ger en betydligt bekvämare tillvaro. Fast det ger å andra sidan inte tillgång till Filippina punani, vilket sannolikt är huvudmålet.
Klarar inte lyssna.Det verkar som att Stefan skall bli bonde i Filippinerna och ha anställda, hur nu detta skall gå till..
- YouTube
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|