Steget från Custom..

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Hejsan alla! En 24 åring som bor i Solna sitter här. Har idag köpt mig en Yamaha FZS 600 fazer årsmodell 2000, som levereras om en vecka. Har tidigare kört custom och ser nu fram emot lite mer aktiv körning och skoj.

Ska väl försöka röra mig på vägarna så mycket som möjligt då vädret tillåter och i övrigt får jag väl hänga här då abstinensen är stor vid dåligt väder.

Verkar finnas mycket att ta del av här och hoppas också på en del IRL träffar i sommar.

Ses!

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988
Välkommen.. o grattis till köpet!

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Tackar för välkomnandet :)

Ska nog kolla in Rapido då jag blir varm i kläderna. Får förhoppningsvis hojen imorgon, efter att den blivit besiktad. Håll tummarna allihop ;)

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
MacRabbit skrev:
2082918 Hejsan alla! En 24 åring som bor i Solna sitter här. Har idag köpt mig en Yamaha FZS 600 fazer årsmodell 2000, som levereras om en vecka. Har tidigare kört custom och ser nu fram emot lite mer aktiv körning och skoj.

Ska väl försöka röra mig på vägarna så mycket som möjligt då vädret tillåter och i övrigt får jag väl hänga här då abstinensen är stor vid dåligt väder.

Verkar finnas mycket att ta del av här och hoppas också på en del IRL träffar i sommar.

Ses!

Snart har en månad gått, knappa 300 mil har det blivit och jag njuter för fullt :) Var ju "något" roligare än custom dethär! Finns dock mycket att lära sig ännu och helst skulle man ju köra dagarna i ända istället för att sitta här och knattra om dagarna :gnissla

Tummen upp för allt trevligt folk på SH och ute på vägarna! :tummenupp

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
MacRabbit skrev:
2152356 Snart har en månad gått, knappa 300 mil har det blivit och jag njuter för fullt :) Var ju "något" roligare än custom dethär! Finns dock mycket att lära sig ännu och helst skulle man ju köra dagarna i ända istället för att sitta här och knattra om dagarna :gnissla

Tummen upp för allt trevligt folk på SH och ute på vägarna! :tummenupp

Det är nog hojens förtjänst :hihi

Fazern är förjävligt följsam, skoj och skön att köra. Tillräckligt bra drag för mig har den iaf (så länge man håller sig över 4-5 000 varv då, det är ju trots allt bara 600cc) :tummenupp

Får man fråga vad du gav för den? Har sett lite Fazers till salu nu på våren, bla en sån svart som du har på bild. PM:a om du inte vill ta det i forumet.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...