bullysmile
Killing time? time kills you!
Ska bli kul att följa detta!
Det är inte ens ok att kasta något mot polisen, även om de varit där för att stoppa racet.
Men stenkastning mot polis, ambulans, räddningstjänst, brevbärare och bussar är ju ingen nyhet.
Varför rapporteras det om just detta fallet?
Det är tragikomiskt att man ens skulle behöva motivera "det är inte ens ok att kasta något mot polisen".
En gissning i varför de kastade sten på ambulsen var väll troligen att de som arrangerade "eventet" placerade de största löckarna de hade på att "kasta lite sten om det kommer någon". Tror inte deras intention var att krossa rutan på ambulansen. Säkert ungdomar dessutom.
Nessta gong dem kråkar ska ja kassta stän på dems abbelans så dem fattar att d falit!
Nessta gong dem kråkar ska ja kassta stän på dems abbelans så dem fattar att d falit!
Därför att det är "vanliga" ungdomar är min gissning.
Frågan är snarare när det skrivs att dom inte bara tar avstånd utan även pressar och evt anmäler gärningsmännen.
Efter gemensamt arbete från alla arrangörer i Stockholm samt flera vittnesuppgifter har nu nattens händelse löst sig.
Killen tog själv kontakt med oss och erkände händelsen.
Under kvällen kommer han att anmäla sig själv och kommer att bekräfta det till oss.
/Arrangörerna i Stockholm
Jag tror att du gissar fel.
Jag gissar att det sågs som ett tillfälle att associera streetracing med hulliganbeteende.
Sedär, den stora massans samvete besegrar framför den enskilda hulliganens.
Lustigt att detta sker hos människor som konsekvent bryter mot lagen.
Are you fucking kidding me???
Tror nog ingen utom dom/den idioten och dess följe var tysta om detta, vilket ju syntes i tråden!
Att stoppa lite bilar, köra några race och sedan dra vidare... guuud vilket konsekvent brytande utav lagen.
Om du ens kör hoj har jag svårt att tro att du alltid håller exakt hastighet, så du är väl lika konsekvent lagbrytare som dessa "räjcerzz" då? Eller är kompasset mer skadat om det går fortare, olagligt som olagligt enligt dig?
Alltså, du bara måste förtydliga vad du skriver innan jag törs bemöta dig.
Av den enkla anledningen att jag med all säkerhet har missuppfattat vad du skriver, och således kommer att skriva ett inlägg lika förvirrande för dig som ditt var för mig.
Nu har Hr. Skägg missuppfattat.
Av empiriska fakta kan det påvisas att Hr. Stenkastare torde vara den enda som inte alarmerat omgivningen om det påfallande bestialiska beteendet som vederbörande har genomfört. Därvid kan det te sig olyckligt att Hr. Skägg anser det vara ett konsekvent brytande av lagen att hejda bilar på en gällande trafikled, för att genomföra en klassisk kapplöpning med motorfordon. Om Hr. Skägg själv äger ett tvåhjuligt motorfordon så har jag, Hr. Thomas Af Brantebyxa, å det svåraste att anse att Ni av egen sak ej bryter mot lagen.
Anser Hr. Skägg det vara gällande att medborgare i Svea rike skola följa dess lag?
Hr. Thomas Af Brantebyxa
Här är vad han skrev;
Min bäste Cicero Af Bersjön, det ger mig stor glädjer att du tar initiativet att skriva till mig i en ton värdig gentlemän.
Jag ser även med glädje på det faktum att du tar din dyrbara och ack så sällsynta tid i anspråk, i din strävan att utbilda mig, Hr. Skäggos, bleknande sinne med Af Brantebyxas avsikter i sitt brev adresserat till mig.
Jag kan dock inte undgå att känna en stark oro att du i din tolkning bringar smädelse över Af Brantebyxa, ty en sådan tolkning vore enbart möjlig såtillvida, att Af Brantebyxa inte skulle besitta den mest rudimentära kunskap i ironins lära.
Jag kan således ej ta din text i beaktning vid min tolkning av Af. Brantebyxas skrivelse, det skulle av mig vara ytters oaktsamt och lättvindigt, att så utgå från den outvecklade förmåga och imbecillitet som en sådan tolkning som av dig föreslaget skulle kräva.
/Hr. Skägg
Det här mina damer och herrar, är tamejfan språkvård!
Läs och lär
sluta grina, det är inte skånska, comprende?"ger mig stor glädjer" "ytters"
sluta grina, det är inte skånska, comprende?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|