Stenungsundstråden

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
västkusten
Hoj
suzuki gsxr
299

Då var man uppe i sadeln efter en månads uppehåll (på GSX-R):tummenupp
Det började ju bra men det sluta ju me kärra hem:rodnar

Det blev en lagom tur på 36mil med topp notering på Halinden rakan:tummenupp ,
och en tur över Dingle Raceway men tyvärr lite blöt där, sen tankning!
Å sen Halden Her I come........och åter till sverige. å massa goa kurvor till Färgelanda å tanka igen och hur långt kom man sen då 2,3mil på mätaren sen va det STOPP!!:mad:

Som tur va så kom räddaren i nöden upp å hämta mig Ca:1mil norr om Munkedal EN stor :krama till Fredrik!


så hadde man tur lr:yoparty f_n va gott att man klara sig på en hårs mån!!
 

Bifogat

  • Bild017.JPG
    Bild017.JPG
    89.8 KB · Visningar: 57
  • IMG_2030.JPG
    IMG_2030.JPG
    65.9 KB · Visningar: 69
Last edited:

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
västkusten
Hoj
suzuki gsxr
japp som tur va så höll man sig på vägen:tummenupp
å livet i behåll:gnissla å inte skrota k5an så nytt däck på så blir det till å köra en tur lr 2 i kommande vecka:yoparty :kär

men hållt sig på vägen det är ju inget man har gjort idag :näsblod :tummenupp :rofl :hihi :crash

så mycket mossa vi har flyttat på:D

med lite fix så är vi på igen:(
tackar alla som har varit med å gjort denna dag till:hihi :rofl :3freak
 

Knixen

www.knixracing.se
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Kungälv
Hoj
rr -07 (superstock 600)
Slå en pling om du behöver däck... Har allt förmånga.....




japp som tur va så höll man sig på vägen:tummenupp
å livet i behåll:gnissla å inte skrota k5an så nytt däck på så blir det till å köra en tur lr 2 i kommande vecka:yoparty :kär

men hållt sig på vägen det är ju inget man har gjort idag :näsblod :tummenupp :rofl :hihi :crash

så mycket mossa vi har flyttat på:D

med lite fix så är vi på igen:(
tackar alla som har varit med å gjort denna dag till:hihi :rofl :3freak
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Då var man uppe i sadeln efter en månads uppehåll (på GSX-R):tummenupp
Det började ju bra men det sluta ju me kärra hem:rodnar

Det blev en lagom tur på 36mil med topp notering på Halinden rakan:tummenupp ,
och en tur över Dingle Raceway men tyvärr lite blöt där, sen tankning!
Å sen Halden Her I come........och åter till sverige. å massa goa kurvor till Färgelanda å tanka igen och hur långt kom man sen då 2,3mil på mätaren sen va det STOPP!!:mad:

Som tur va så kom räddaren i nöden upp å hämta mig Ca:1mil norr om Munkedal EN stor :krama till Fredrik!


så hadde man tur lr:yoparty f_n va gott att man klara sig på en hårs mån!!

Galning....:hihi
Det hade sett ut om du fått punkan vid toppnoteringen det....:gnissla
 

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
västkusten
Hoj
suzuki gsxr
44 mil igår

Jaja! Men toppnoteringen prova jag 30 mil tidigare å då såg däcket bra ut när jag kom till Dingle:rolleyes:

Men nu är det nytt däck på:tummenupp
Så prova igår om det gick å hålla där lite!
å fan vad fort det är.......å high way norr svänger ordentligt
i den farten:arsele !:gnissla

Riktigt kul att man har en hoj som är i bästa klassen:arsele


SUZUKI RULES!!
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Hur menar du? vad är det för nåt??

Nopp jag har inte köpt nytt!!!
Men det är SUZUKI gsxr 1000 som gäller:tummenupp :tummenupp

Minns att du vid ett svagt tillfälle pratade om att du skulle kunna tänka dig en CBR1000RR istället för sukkan....och när det visar sig att du är en sån inbiten och helfrälst sukka-lover....då förstår man ju att bladen måste vara bra.:tungan

Men visst, sukkan är en riktigt trevlig maskin.:tummenupp ....vågar inte skriva annat på denna tråden....:hihi :hihi
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Go tur med följder,,

:kryckor

Riktigt kul som vanligt att va ute med fiddyn,, får fixa lite tjockar olja i stötdämparna bara,,,

kan nämna att efter krachen har jag sjukt ont strax ovanför mr magic :D :galen känns i dag kan jag säga,, plus blodvite fortfaranade,,


inte nog med det så svimmade man på toa när man va hemma,,, tur att vickan va hemma,, :nurse

snart tur igen eller hahah :tummenupp :näsblod
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
:kryckor

Riktigt kul som vanligt att va ute med fiddyn,, får fixa lite tjockar olja i stötdämparna bara,,,

kan nämna att efter krachen har jag sjukt ont strax ovanför mr magic :D :galen känns i dag kan jag säga,, plus blodvite fortfaranade,,


inte nog med det så svimmade man på toa när man va hemma,,, tur att vickan va hemma,, :nurse

snart tur igen eller hahah :tummenupp :näsblod
Fan gubben....blev du så tagen :va Hoppas du mår bättre nu. Kram
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Dåså! En snabb racerapport från REC på Anderstorp idag.
Till att börja med vill jag tacka alla vänner och bekanta som kom och hejade på och hjälpte i depån :tummenupp Och till mina nära och kära som såg till att jag kunde starta idag :pannkyss

Med begagnade däck började vi med att knipa en tionde kvaltid. Hojen känndes riktigt bra, synd dock att den saknar sisådär 60-70 hästar på rakorna :tungan
Knixen med sin gedigna erfarenhet tog även denna gång starten med älgakliv, och knep en 6:e plats in i första kurvan. Trots influensa senaste veckan körde han starkt och höll platsen fram tills det var min tur att utmana mossen. Efter bytet låg vi på 18 plats, men kom snart ner på 7-8, och efter lite jagande ner till 5:e. Då händer det som inte får hända...jag får mjöksyra i ryggen :huvet Uthärdar några fler varv men måste ge mig och gå in. Mikael körde starkt även denna gång.
Byte igen, kommer ca 3 varv innan ryggen gör ont satan igen, mina medtävlanden undrade nog vad sjutton jag höll på med när jag hängde med benen längs marken på rakorna.

Mina pass blev inte långa, men som tur var, var Mikael desto mer taggad. Trots att han fortfarende är rejält krasslig, hängde han i ett 1h-pass det sista och tog oss i mål på en 7:e plats. All heder och beundran över Mikaels beslutsamhet - hela han darrade när han kom in, och vi fick hjälpa hålla hojen innan han efter någon minut orkade kliva av :Bugar

Efter korta funderingar på att döpa om oss till "Team invalido":D , måste jag konstatera att vi kört riktigt bra trots våra begränsningar.



Dagens bästa varvtid för vårt team blev 1,43.568, vilket oxå blev mitt nya personbästa...tjihi...:smasha Mikael med 1/10 sekund :gnissla
 

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Grattis! Tyvärr kunde jag inte komma och heja då jag hade profylaxandning i dag. Nästa gång blir det topp 5 minst.

Finns det inte någon handikappserie ni kan ställa upp i? HA,HA
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Lite stilstudie:tummenupp Vi är väldigt lika :yoparty

Första gången på bana, men det gick för långsamt i kurvorna. Började hänga mig inåt lite smått... skrapade både knän och fotpinnar men blev ändå omkörd. :huvet

Tips till en nybörjare? :confused:
 

Bifogat

  • IMG_3296_small.JPG
    IMG_3296_small.JPG
    111.8 KB · Visningar: 50
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top